شناسهٔ خبر: 67049476 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

اذعان صهیونیست‌ها به ترسیدن از جنگ با حزب‌الله

روزنامه صهیونیستی هاآرتص اعلام کرد که برخلاف ادعای سران این رژیم در جلوی دوربین‌ها، در جلسات غیرعلنی کابینه ترس از جنگیدن با حزب‌الله مشهود است.

صاحب‌خبر -

 روزنامه صهیونیستی هاآرتص تایید کرد که کابینه جنگ با اشاره به ادعای برخی مقامات این رژیم مبنی بر آغاز جنگ، از جنگ همه جانبه با حزب الله می‌ترسد.

براساس گزارش المیادین، این روزنامه در مقاله‌ای توضیح داد که بین اظهارات قاطعانه مقامات صهیونیستی مبنی بر انجام حمله بزرگ به لبنان در پی تشدید تنش‌ها در شمال در هفته‌های اخیر و در گفت‌وگو‌های غیر علنی شکاف بزرگ وجود دارد.  

این روزنامه افزود که برخلاف اظهارات ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی و بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی که آنها را توخالی توصیف کرد، سیاست گذاران واقعا از مشاهده درگیر شدن همه جانبه اسرائیل با حزب الله می‌ترسند.

هاآرتص با ابراز نگرانی از جنگ همه جانبه با حزب‌الله لبنان در شرایطی که نگرانی‌ها در مورد آمادگی رژیم اشغالگر افزایش یافته است، هشدار داد که این به معنای ویرانی در مقیاس بی سابقه در جبهه داخلی (رژیم) اسرائیل است که به گفته وزرا می‌تواند منجر  چندین هفته هرج و مرج همه جانبه شود.

اذعان صهیونیست‌ها به ترسیدن از جنگ با حزب‌الله

در همین زمینه، این روزنامه معتقد بود که چنین سناریویی به اصطلاح جنگ معنای جدیدی می‌دهد، بسیار تهدیدکننده‌تر و وحشتناک‌تر از معنای طاقت‌فرسا و دردناکی که (رژیم) اسرائیل در نوار غزه شاهد آن است.

به گزارش هاآرتص، با توجه به این موضوع برخی از سیاستگذاران صهیونیستی به اهمیت فراخوان برای حمله شدید علیه حزب الله و میزان آگاهی درباره بهایی که جبهه داخلی این رژیم خواهد پرداخت، تردید دارند.

 

نظر شما