شناسهٔ خبر: 67278055 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حجت الاسلام عالی:

شهید آیت الله رئیسی مظهر گفتمان انقلاب و امامین انقلاب بود

استاد حوزه و دانشگاه گفت: شهید آیت الله رئیسی مظهر گفتمان انقلاب و امامین انقلاب بود و در زمان رئیس جمهوری ایشان شاهد رقم خوردن هم افزایی قدرت شرق شرق بودیم.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام مسعود عالی شب گذشته چهارشنبه ۳۰ خرداد در یادواره شهدای خدمت در محل هیات حسینی بیرجند با اشاره به اینکه انتخابات به عنوان یکی از مولفه‌های قدرت در جمهوری اسلامی ایران شناخته می‌شود، افزود: همه افراد متدین باید در انتخابات شرکت و سایر افراد را هم دعوت به شرکت در این صحنه مهم کنند.

وی با اشاره به اینکه شهید جمهور آیت الله رئیسی با خدمت صادقانه خود سبب افزایش انتظارات مردم از ریاست جمهوری شد و مردم در انتخابات پیش رو نیاز است رییس جمهوری در تراز این شهید بزرگوار انتخاب کنند، اظهار کرد: شهید رئیسی با خدمت صادقانه و جهادی خود، سبب تغییر ریل گذاری خدمت در کشور شد و تمام توان خود را برای پیشرفت قطار انقلاب براساس ریل گذاری امامین انقلاب به کار گرفت.

حجت الاسلام عالی ادامه داد: آیت الله شهید رئیسی شهید زنده بود و از مهم‌ترین خصوصیات شهید رئیسی می‌توان به اخلاص و بندگی‌اش اشاره کرد و دغدغه‌ شهید جمهور این بود که رضایت خداوند را جلب کند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه شهید آیت الله رئیسی تمام توان خود را برای رفع مشکلات مردم به کار برد و با خداوند متعال معامله کرد و به نقاطی سفر داشت که حتی فرمانداران هم نرفته بودند و واقعا در میدان خدمت حضور داشت.

وی با بیان اینکه سیدالشهدای خدمت، مردمی و بی‌حاشیه بود،گفت: شهید رئیسی به معنی واقعی کلمه خستگی‌ناپذیر بود و اگر امروز ایران اسلامی به عنوان یک ابرقدرت شناخته می شود مدیون زحمات و تلاش‌های شهید رئیسی و شهید عبداللهیان هستیم.

 وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آینده باید بتواند مانند شهید جمهور در مسیر پیشرفت گام بردارد و اگر در کشور با چالش‌ و مشکلاتی رو به رو هستیم به خاطر انتخاب‌های ناصحیح است و باید رییس جمهور آینده را با حساسیت بالایی انتخاب کنیم و انتخابی نداشته باشیم که سبب بازگشت به ۱۰ سال قبل شود.

انتهای پیام

نظر شما