شناسهٔ خبر: 67284349 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

شهید جمهور، مظهر گفتمان انقلاب بود

حوزه / استاد حوزه علمیه با بیان اینکه شهید رئیسی مظهر گفتمان انقلاب بود، گفت: شهید رئیسی تمام توان خود را برای رفع مشکلات مردم به کار برد و با خداوند متعال معامله کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود عالی، شب گذشته در یادواره شهدای خدمت که در محل هیات حسینیه بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات به عنوان یکی از مولفه‌های قدرت در جمهوری اسلامی ایران شناخته می‌شود.

استاد حوزه علمیه افزود: مقام معظم رهبری بر مشارکت در انتخابات بسیار تاکید کرده‌اند و لذا همه افراد متدین باید در انتخابات شرکت و سایر افراد را نیز دعوت به حضور حداکثری در این صحنه مهم کنند.

وی درخصوص شهید رئیسی گفت: شهید جمهور با خدمت صادقانه خود سبب افزایش انتظارات مردم از ریاست جمهوری شد و مردم در انتخابات پیش رو نیاز است رییس جمهوری در تراز این شهید بزرگوار انتخاب کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عالی ادامه داد: شهید رئیسی با خدمت صادقانه و جهادی خود، سبب تغییر ریل گذاری خدمت در کشور شد و تمام توان خود را برای پیشرفت قطار انقلاب براساس ریل گذاری امامین انقلاب به کار گرفت.

این استاد حوزه علمیه؛ با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید بتواند مانند شهید جمهور در مسیر پیشرفت گام بردارد، خاطرنشان کرد: اگر در کشور با چالش‌ و مشکلاتی روبه‌رو هستیم، به خاطر انتخاب‌های ناصحیح است، پس باید رئیس جمهور آینده را با حساسیت بالایی انتخاب کنیم و انتخابی نداشته باشیم که سبب بازگشت به ۱۰ سال قبل شود.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی شهید زنده بود، گفت: از مهم‌ترین خصوصیات شهید رئیسی می‌توان به اخلاص و بندگی وی اشاره کرد، دغدغه‌ شهید جمهور این بود که رضایت خداوند را جلب کند تا به قرب الهی دست یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عالی ابراز کرد: شهید رئیسی تمام توان خود را برای رفع مشکلات مردم به کار برد و با خداوند متعال معامله کرد و به نقاطی سفر می‌کرد که حتی فرمانداران هم آنجا نرفته بودند.

وی با بیان اینکه سیدالشهدای خدمت، مردمی و بی‌حاشیه بود، تصریح کرد: شهید رئیسی به معنی واقعی کلمه خستگی‌ناپذیر بود و اگر امروز ایران اسلامی به عنوان یک ابرقدرت شناخته می‌شود، مدیون زحمات و تلاش‌های شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان هستیم.

وی یادآور شد: شهید رئیسی مظهر گفتمان انقلاب و امامین انقلاب بود و در زمان رئیس جمهوری این شهید والا مقام شاهد رقم خوردن هم افزایی قدرت شرق بودیم.

انتهای پیام. /

نظر شما