شناسهٔ خبر: 67319314 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

رئیس جمهور منتخب باید پیرو مکتب شهید جمهور باشد

علیپور با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب باید پیرو مکتب شهید جمهور باشد، گفت: وعده ما تمدن اسلامی است که در حوزه نظام اسلامی، دولت و جامعه و تمدن اسلامی که امام زمان (عج) در آن ظهور کند باید گام برداریم که در این زمینه راه بلندی را باید طی کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش  دفاع‌پرس از لرستان، «محمد علی‌پور» جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان امروز، (شنبه) در همایش ارکان و اعضا اقشار مختلف بسیج لرستان که در سالن جلسات بانک صادرات لرستان برگزار شد، به تبیین وعده‌های صادق امام خمینی (ره) پرداخت و اظهار داشت: اولین وعده امام (ره) شکست رژیم شاهنشاهی بود، هیچ‌کس باور نمی‌کرد امام انقلاب را با شما بسیجیان و قشر مستضعفان کشور پیروز کند، پس از آن وعده اخراج مستشاران بود که اعلام کرد همه آنها باید از کشور خارج شوند و پس از آن تربیت جوانان و نوجوانان در گهواره را وعده داد که این انقلاب را در مقابل تهدید‌ها نجات دهند که وعده او خود شما جوانان بودید.

وی با اشاره به اینکه وعده دیگر امام خمینی (ره) این بود که راه شهیدان تا همیشه ادامه دارد که امروز می‌بینیم در تمام طول انقلاب اسلامی شهادت ادامه دارد، تصریح کرد: از جمله وعده‌های دیگر امام خمینی (ره) می‌توان به فروپاشی کشور شوروی، فروپاشی رژیم کودک‌کش اسرائیل قبل از ظهور امام زمان (عج) که با ایستادگی و مبارزه عزیزان ما و قدرت‌سازی محور مقاومت امکان‌پذیر است، قدرت جمهوری اسلامی که همه ما متوجه شدیم جمهوری اسلامی امروز تنها قدرتی در منطقه است که می‌تواند نفوذ سیاسی خود را در صحنه‌های مختلف به منصه ظهور برساند.

علی‌پور با بیان اینکه در حال حاضر صاحبان قدرت جهان دیگر در جمهوری اسلامی ایران نفوذ ندارند و با درایت رئیس جمهور شهید و دولتش سایه جنگ برداشته شد و تمام کشور‌ها نیز بر این موضوع واقف هستند، اظهار کرد: وعده ما تمدن اسلامی است که در حوزه نظام اسلامی، دولت و جامعه و تمدن اسلامی که امام زمان (عج) در آن ظهور کند باید گام برداریم که در این زمینه راه بلندی را باید طی کنیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ادامه داد: در انقلاب اسلامی مشکلات، آسیب‌ها و چالش‌ها پشت سر گذاشته شده و شاکله نظام اسلامی شکل گرفته و باید تحقق پیدا کند که شاهد ظهور امام زمان (عج) باشیم.

وی با اشاره به اینکه اگر در حوزه تمدن اسلامی گام بلند برداریم یقیناً امام زمان (عج) حاضر خواهند شد، تصریح کرد: امام جامعه می‌فرمایند: «انتخابات مظهر خداباوری، مردم باوری و خود باوری است»؛ با توجه به راهبرد دشمن در قبال جمهوری اسلامی امروز انتخابات یک پدیده پر دستاورد است که باید به صورت یک شیء با ارزش به‌دست آید.

علی‌پور با اشاره به اینکه سپاه پاسداران بر له و علیه نامزد خاصی فعالیت نداشته و نخواهد داشت، گفت: ملاک‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی همان کار شهدای خدمت است، بنابراین اولین شاخصه برای یک رئیس جمهور که می‌خواهد کشور پر قدرتی مانند ایران را در دست بگیرد ولایت مداری و اعتقاد باوری و قلبی به ولی فقیه است.

وی ادامه داد: امروز مقام معظم رهبری، کشور را در مقابل تمام تهدید‌ها حفظ می‌کند، بنابراین رئیس جمهور منتخب باید در عمل بیرونی تابع ولایت بوده و قدرت کنترل مسایل کشور را داشته و پیرو مکتب شهید جمهور باشد.

علی‌پور با اشاره به اینکه رئیس جمهور منتخب باید آگاه باشد و شناخت عمیق از انقلاب، آرمان‌ها و اهداف آن داشته باشد، بیان کرد: همچنین این شخص باید شناخت کافی مسائل داخلی و امنیتی داشته باشد و در کنار آن ادامه دهنده راه شهیدان خدمت باشد، اخلاق آفرینی و امید آفرینی داشته باشد، در همه عرصه‌ها به جوانان نگاه و توجه ویژه داشته و فساد ستیز باشد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد: سرمایه امروز ما همین مردم و مستضعفین هستند؛ بنابراین رئیس‌جمهور منتخب باید ساده زیست و مردمی باشد، که این معیار‌ها از حوزه شهدای خدمت است و در کنار اینها این شخص باید در دفاع از کشور جسور باشد.

وی با اشاره به اینکه کشور ما پر قدرت است و به فضل الهی و با رهبری مقام معظم رهبری و همت شما مدیران و اعضای بسیجی امروز کشور پرقدرت داریم، تصریح کرد: اعتقاد راسخ و ایستادگی در برابر دشمنان، اعتقاد به محور مقاومت، اعتقاد به کمک به مستضعفین، ایمان به وعده صادق کم مقام معظم رهبری فرمودند از دیگر ویژگی‌هایی است که رئیس جمهور منتخب باید داشته باشد.

علی‌پور ادامه داد: ما زمانی احساس می‌کردیم شهادت فقط در میدان جنگ است، اما امروز امام جامعه خدمت به مردم را شهید اعلام کرد و راه شهادت را به ما نشان داد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه راهبرد دشمن این است که مردم پای صندوق رأی نیایند و رئیس جمهور منتخب از حمایت‌های مردمی کمتری برخوردار باشد، گفت: از شما اقشار مختلف بسیج انتظار داریم تبیین و روشنگری کنید که مردم پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند و اینگونه توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم و انتظار داریم مانند گذشته همواره پای انقلاب باشید و با گفتمان انقلاب به نتیجه برسیم که بتوانیم راه شهدا و فرامین رهبر انقلاب را حفظ کنیم که کشور را که در راه توسعه و پیشرفت است به دست رئیس‌جمهور با درایت بسپاریم.

انتهای پیام/

نظر شما