شناسهٔ خبر: 67869951 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شهردار منطقه ۲ ارومیه:

۲۳۰ هزار مترمربع از معابر منطقه ۲ ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شوند

شهردار منطقه ۲ ارومیه گفت: در سال‌جاری در تمام مناطق شهر ارومیه دو میلیون مترمربع از سطح معابر آسفالت‌ریزی می‌شوند و در سطح منطقه دو نیز در این سال ۲۳۰ هزار مترمربع آسفالت‌ریزی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

امیر مختارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی و در تشریح فعالیت‌های منطقه دو شهرداری ارومیه اظهار کرد: منطقه دو شهرداری ارومیه بزرگترین منطقه در این شهر با تراکم بالا و جمعیت زیاد در بین سایر مناطق شهرداری است.

وی افزود: این منطقه نزدیک به ۲۵۰ هزار نفر ساکن دارد و نخستین منطقه در خصوص تراکم جمعیتی است.

شهردار منطقه دو ارومیه با تأکید بر تداوم خدمت‌رسانی به شهروندان و اقدامات عمرانی در دست اقدام گفت: عملیات جدول‌گذاری منشعبات خیابان گلشن ادامه دارد و با توجه به شیب محله و مشکلاتی که در خصوص چاه‌های جذبی وجود داشته و مدیریت شهری با آن روبه‌رو شد که با رفع مشکلات به زودی شاهد اتمام آسفالت این منطقه خواهیم بود.

مختارزاده در پاسخ به مطالبات شهروندان منطقه ابوذر تصریح کرد: در برخی کوچه‌های خیابان ابوذر با مشکلاتی روبه‌رو هستیم اما مشکل حادی در این محدوده نداریم و لکه‌گیری برخی منشعبات را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: با تمهیدات شورای شهر و شهردار ارومیه شاهد افزایش چشم‌گیر آسفالت‌ریزی در سطح منطقه دو هستیم.

مختارزاده عنوان کرد: در سال‌جاری در سطح کل مناطق شهر ارومیه دو میلیون مترمربع از سطح معابر آسفالت‌ریزی می‌شوند و در سطح منطقه دو نیز ۲۳۰ هزار مترمربع آسفالت‌ریزی خواهد شد.

شهردار منطقه دو ارومیه خاطرنشان کرد: از هفته آینده خیابان‌های پرنیان، کوهنورد، گل‌سرخ و اخلاص آسفالت‌ریزی خواهند شد.

مختارزاده افزود: عملیات عمرانی کمربندی دوم ارومیه همچنان ادامه دارد و چندین جلسه در شهرداری منطقه دو برای محدوده واقع در این منطقه برگزار و خواسته‌های مالکین مسیر این کمربندی جمع‌بندی و بررسی شده است.

وی تصریح کرد: باید به کمربندی دوم شهر به عنوان پروژه ملی و استانی نگاه کرده و تنها از دید شهرداری نباید نگریست و در این خصوص همکاری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ضروری است.

مختارزاده با اشاره به پروانه‌های صادره از سوی شهرداری منطقه دو گفت: اکثر قطعات این منطقه را اراضی قولنامه‌ای تشکیل می‌دهند و باید شهروندان به شهرداری مراجعه و به سخنان سودجویان توجهی نکنند.

وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۷۷ مورد پروانه ساختمانی صادر شده است که از این تعداد ۶۸ مورد مربوط به زمین‌های قولنامه‌ای است و در صورت مراجعه شهروندان در کوتاه‌ترین زمان مجوز زمین‌های قولنامه‌ای صادر می‌شود.

شهردار منطقه دو ارومیه اظهار کرد: این شهرداری با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه پنج هزار مترمربع پارک در منطقه بادکی را در دست احداث دارد و پارک شهید باباساعی نیز با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی روبه‌رو است.

نظر شما