شناسهٔ خبر: 67277739 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

قاتل فراری بعد از ۱۰ ماه دستگیر شد

مرد جنایتکار که به قصد تجاوز به چند زن حمله کرده و یک زن را نیز به قتل رسانده بود، توسط پلیس آمریکا دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

همشهری آنلاین - حوادث: به نقل از ای بی سی، ۶ آگوست پلیس در جریان پیدا شدن جسد زن جوان به نام راشل مورین ۳۷ ساله در یک مسیر پیاده راه در مریلند قرار گرفت. پلیس بلافاصله به محل کشف جسد رفت و او را به پزشک قانونی منتقل کرد. در پزشکی قانونی مشخص شد که جسد بعد از تجاوز بر اثر خفگی به قتل رسیده است. پلیس تحقیقات خود را برای دستگیری قاتل آغاز کرد اما نتوانست نشانی از او بیابد.

خانواده راشل در جریان تحقیقات پلیس گفتند که فکر می‌کردند راشل از خانه فرار کرده است. او مادر ۵ کودک است که مدتی پیش از وضعیت بد اقتصادی که داشت ناراحت بود و در آن شبی که از خانه خارج شد، با مادرش بحث کرده بود. بنابراین آنها فکر کردند که راشل از خانه رفته و آنها را ترک کرده است.

تحقیقات پلیس ادامه داشت تا اینکه پلیس۱۰ ماه پس از قتل راشل، در جریان حمله مردی به یک خانه‌ای در لوس آنجلس قرار گرفتند. او به یک زن جوان و دختر ۹ ساله‌اش حمله کرده و قصد تجاوز به زن صاحبخانه را داشت. او وقتی نتوانسته بود به قصد شوم خود دست پیدا کند با ضرب و شتم از خانه فرار کرده بود و در حین فرار کلاهش را جا گذاشته بود.

با تحقیقات پلیس معلوم شد دی ان ای این مرد به نام ویکتور آنتونیو مارتینز-هرناندز، ۲۳ ساله که از روی کلاهش کشف شد با دی ای ایی که بر روی جسد برجای مانده تطبیق دارد. از این روی پلیس مطمئن شد که او همان قاتل فراری است.
بدیین ترتیب جمعه گذشته پلیس به مخفیگاه ویکتور در تولسا، اوکلاهاما یورش برد و او را دستگیر کرد.
او اکنون در بازداشت به سر می‌برد و به گفته پلیس به با اتهامات درجه یک قتل و تجاوز در قتل راشل مواجه است.
به گفته مقامات مارتینز هرناندز شهروند السالوادور است و در فوریه ۲۰۲۳ به طور غیرقانونی وارد آمریکا شده است. او همچنین مظنون به قتل وحشیانه یک زن جوان در کشورش است.

نظر شما