شناسهٔ خبر: 67319656 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد

دستگیری کلاهبردار ۴۰ میلیارد تومانی در فلاورجان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که به بهانه مشارکت در بازار سکه و طلا بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان از شهروندان کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار کرد: در پی وصول چندین فقره پرونده و طرح شکایت از شهروندان در شهرستان فلاورجان مبنی بر اینکه فردی به بهانه سرمایه گذاری در بازار سکه و طلا از آن‌ها کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد متهم با ترفند مشارکت افراد در بازار سکه و طلا و پرداخت سودهای ماهانه پنج تا ۱۲ درصد، بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این رابطه مأموران با اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کنند.

هاشمی‌فر با اشاره به اینکه تاکنون ۴۰ شاکی در این رابطه اعلام شکایت کرده‌اند، گفت: متهم دستگیر شده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

نظر شما