شناسهٔ خبر: 67400089 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها نظر شما آخرین اخبار وبگردی

ادامه بارش در نوار شمالی کشور تا پایان هفته

امروز پنجشنبه (۷ تیر) شدت بارش‌ها برای شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و دامنه و ارتفاعات استان‌های زنجان، قزوین، البرز و سمنان در حد هشدار نارنجی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین؛ کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «هشدار نارنجی مخاطراتی از جمله جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه، کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها و احتمال سقوط سنگ به‌ویژه در جادهای کوهستانی و گردنه‌ها، رخداد تگرگ را در پی دارد.برای استان‌های گیلان، مازندران و اردبیل کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود. بارش‌ها تا اوایل هفته آتی ادامه دارد.»

فریبا گودرزی افزود: «طی ۳ روز آینده برای شرق، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در بعضی از ساعات وزش باد همراه با خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.»

گودرزی ادامه داد: «امروز پنجشنبه (۷ تیر) به دلیل افزایش سرعت وزش باد روی کشور عراق، شاهد خیزش گرد و خاک به نوار غربی کشور هستیم.»

از امروز پنجشنبه (۷ تیر) تا شنبه (۹ تیر) دریای عمان و خلیج فارس مواج و متلاطم است.

آسمان تهران نیز تا حدودی ابری است. وزش باد شدید در ساعات عصر و شب پیش‌بینی می‌شود. کمینه و پیشینه دمای هوا در پایتخت ۲۷ و ۳۵ درجه سانتی‌گراد است.

نظر شما