شناسهٔ خبر: 67277735 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

مرگ جوان مرموز با شلیک پلیس در شمال پایتخت + جزئیات

عملیات تعقیب و گریز پلیس برای دستگیری دو جوان موتور سوار که مظنون به سرقت بودند، با مرگ یکی از مظنونان پایان یافت.

صاحب‌خبر -

همشهری آنلاین - حوادث: شامگاه سه شنبه بیست و نهم ماموران گشت یکی از کلانتری های پایتخت در حال گشت زنی در شمال پایتخت بودند که به ۲ سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شدند. این دو جوان رفتار مرموزی داشتند و به نظر می رسید قصد شناسایی سوژه برای سرقت را دارند. از سوی دیگر شماره پلاک موتور مخدوش بود و همین موضوع شک ماموران را بیشتر برانگیخت. در این شرایط بود که ماموران برای دستگیری دو جوان موتور سوار وارد عمل شدند اما آنها به محض دیدن پلیس، ‌تصمیم به فرار گرفتند و تعیب و گریز آنها آغاز شد.

دو جوان موتور سوار با حرکات مارپیچ و خطرناک سعی داشتند از دست پلیس فرار کنند و ماموران نیز بارها به آنها اخطار داده و حتی چند تیر هوایی شلیک کردند اما مظنونان تسلیم نشدند. عملیات تعقیب و گریز ادامه داشت تا اینکه ماموران به موتور سواران نزدیک شدند. فاصله زیادی میان موتور پلیس و مظنونان نبود و حتی ماموران باردیگر اقدام به تیراندازی هوایی کردند که در همین هنگام ترک نشین موتور از روی موتور قصد داشت با ماموران درگیر شود و اسلحه او را بگیرد.

ناگهان تیری از اسلحه شلیک شد و به پهلوی ترک نشین اصابت کرد. گلوله از پهلوی ترک نشین خارج شده و راکب را نیز زخمی کرد. در این حادثه ترک نشین موتور جانش را از دست داد و راکب که زخمی شده بود به بیمارستان انتقال یافت. در این شرایط گزارش این حادثه مرگبار به قاضی موسی رضا زاده بازپرس جنایی اعلام شد و او دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و انجام تحقیقات بیشتر در این پرونده را صادر کرد.

نظر شما