شناسهٔ خبر: 67277620 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

طرح موفق نهضت ملی مسکن با ساخت ۲ میلیون ۶۵۰ هزار واحد مسکونی در کشور

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران گفت: ۲ هزار و ۶۵۰ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در نقاط مختلف کشور کلید خورد که بخشی از این واحدها تحویل متقاضیان شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار، سعید غفوری روز پنجشنبه در مراسم اهدای زمین طرح جوانی جمعیت استان مرکزی، افزود: با پیگیری‌های شهید جمهور اکنون کشور تبدیل به کارگاه بزرگ ساخت مسکن شده به طوری که رشد تولید مسکن از ۶ و ۹ دهم درصد به هفت و یک دهم در دولت مردمی رسیده است.

وی اضافه کرد: طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای پرند، هشتگرد، پردیس و سهند افتتاح شده و هفته آینده هم در اصفهان و امروز در اراک واگذار زمین و مسکن عملیاتی می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: مهمترین مشکل و چالش شهرهای جدید تامین آب است که انتظار می‌رود وزارت نیرو نسبت به این مهم توجه ویژه داشته باشد.

استاندار مرکزی هم در این آیین گفت: ۹ هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های خوش نشین در استان پیش بینی شده که امروز ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی در چند شهرستان استان به صورت ویدئوی کنفرانس افتتاح می‌شود.

فرزاد مخلص‌الائمه افزود: ۲۶۴ واحد مسکونی امروز در ساوه تحویل متقاضیان می‌شود.

وی بیان کرد: شهر جدید امیر کبیر تنها شهر ویلایی کشور است که متقاضیان بسیاری برای خرید زمین و سکونت در این شهر دارد.

استاندار مرکزی گفت: بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اراک به عنوان ابر پروژه درمانی کشور هفته آینده با حضور سرپرست ریاست جمهوری افتتاح می‌شود.

نظر شما