شناسهٔ خبر: 67277579 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استفاده از تمامی ظرفیت‌های استان برای بهبود مشکلات بنگاه‌های اقتصادی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار یزد: مشکلات هفت بنگاه اقتصادی مهریز با حضور مسئولان بررسی و رسیدگی شد.

صاحب‌خبر -

استفاده از تمامی ظرفیت‌های استان برای بهبود مشکلات بنگاه‌های اقتصادی
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، شاه حسینی در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از برطرف شدن مشکلات چندین واحد تولیدی در مهریز خبر داد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار یزد افزود: در این کارگروه مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی در بخش صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی، محیط زیست مورد بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: در این نشست که با حضور اعضای کارگروه و مدیران بانک‌های عامل و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار گردید مشکلات و موانع بانکی واحد‌های تولیدی شهرستان مورد بررسی قرار گرفت. 
وی اظهار داشت:تصمیمات خوبی جهت تخصیص آب برخی واحد‌ها و تامین تسهیلات و بررسی مسائل و مشکلات واحد‌های تولید کاشی و سرامیک با رعایت و ملاحظات زیست محیطی گرفته شد.


شاه حسینی بیان داشت:مشکلات هفت بنگاه اقتصادی این شهرستان با حضور رئیس سازمان صمت استان، فرماندار مهریز، مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیران بانک‌های عامل به دقت بررسی و رسیدگی شد.
شاه حسینی اظهار داشت:کارگروه ستاد تسهیل در شهرستان‌ها ادامه دارد و به صورت میدانی هم از واحد‌ها بازدید و در صورت لزوم موارد در کارگروه تخصصی استان جهت رفع موانع تولید مطرح می‌شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد افزود: از تمامی ظرفیت‌های استان برای بهبود و گره‌گشایی از مشکلات بنگاه‌های اقتصادی استفاده خواهد شد.
کمبود آب مجتمع گلخانه ارنان، مشکلات گاوداری خورمیزات، و معضلات وجود گاوداری‌های شهرک زارعین و مشکلات گاوداری‌های ثانی آباد از مواردی بود که توسط آخوندی سرپرست فرمانداری مهریز در این کارگروه مطرح و تصمیم گیری شد.
 وی خاطرنشان کرد: توجه به شهرک‌های صنعتی و رفع موانع آنها از اقدامات موثری در رشد تولید است.

نظر شما