شناسهٔ خبر: 67272395 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات صنعتی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: از تمامی ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی استفاده می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمد علی شاه‌حسینی بعد از ظهر امروز در حاشیه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان مهریز اظهار داشت: مشکلات هفت بنگاه اقتصادی این شهرستان با حضور رئیس سازمان صمت استان، فرماندار مهریز، مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیران بانک‌های عامل به دقت بررسی و رسیدگی شد.

شاه‌حسینی بیان کرد: مسائل مطرح شده شامل تعیین تکلیف بدهی به تأمین اجتماعی و امور مالیاتی، مشکلات انشعاب آب، مصرف گاز، امهال بدهی‌های معوق بانکی و درخواست تسهیلات جدید برای سرمایه در گردش و ثابت بوده است.

وی با بیان اینکه این اقدامات می‌تواند به توسعه سرمایه‌گذاری اقتصادی و افزایش اشتغال در صنایع مختلف کمک کند، به فعالیت مستمر دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اشاره کرد و گفت: مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی به‌صورت برنامه‌ریزی شده در جلسات هفتگی مورد بررسی قرار می‌گیرند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد افزود: از تمامی ظرفیت‌های استان برای بهبود و گره‌گشایی از مشکلات بنگاه‌های اقتصادی استفاده خواهد شد.

شاه‌حسینی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون 12 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات 51 بنگاه اقتصادی در حوزه‌های مختلف از جمله صمت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری برگزار شده است.

وی تصریح کرد: با تعیین مصوبات این کارگروه و ابلاغ آن به دستگاه‌های اجرایی مربوطه، می‌توان به بهبود و گره‌گشایی از مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و توسعه سرمایه‌گذاری در شهرستان مهریز و سایر نقاط استان یزد کمک کرد.

انتهای پیام/781

نظر شما