شناسهٔ خبر: 67282887 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون اقتصادی استاندار یزد:

مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی شهرستان مهریز رسیدگی شد

ابولفضل ابویی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد از رسیدگی ویژه به هفت بنگاه اقتصادی شهرستان مهریز در راستای تحقق شعار سال در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان خبرداد.

صاحب‌خبر -

محمد علی شاه‌حسینی در حاشیه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان مهریز با حضور رئیس سازمان صمت استان، فرماندار این شهرستان، مدیران دستگاه‌های اجرایی، مدیران بانک‌های عامل افزود: مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی شهرستان مهریز به صورت ویژه در حوزه صمت و غیره مورد بررسی دقیق و رسیدگی قرار گرفت.

وی بیان کرد: مسائل مطرح شده شامل تعیین تکلیف بدهی به تأمین اجتماعی امور مالیاتی، مشکل انشعاب آب، مصرف گاز، امهال بدهی‌های معوق بانکی، درخواست تسهیلات جدید بانکی برای سرمایه در گردش و ثابت و غیره بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار اضافه کرد: با تعیین مصوبات این کارگروه و ابلاغ به دستگاه‌های اجرایی مربوطه می‌تواند به توسعه سرمایه‌گذاری اقتصادی و افزایش اشتغال در صنایع مختلف کمک کند.

شاه‌حسینی با اشاره به فعالیت مستمر دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در راستای بهبود و گره‌گشایی از تولید خاطرنشان کرد: درخواست مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی به‌صورت برنامه‌ریزی شده در قالب جلسات هفتگی مورد رسیدگی و به آن پرداخته می‌شود.

وی تاکید کرد: برای حمایت از واحدهای تولیدی، از تمامی ظرفیت‌های استان به ویژه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای بهبود و گره‌گشایی از مشکلات بنگاه‌های اقتصادی استفاده خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار اظهار کرد: از ابتدای سال تا امروز ۱۲ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات ۵۱ بنگاه‌های اقتصادی استان در حوزه صمت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری و دیگر امور تشکیل شده است.

انتهای پیام

نظر شما