شناسهٔ خبر: 67277195 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تدارک ۸۵ صندوق اخذ رای در میبد

فرماندار میبد: ۸۵ صندوق اخذ رای برای جمع آوری آراء مردم در شهرستان میبد تدارک دیده شده است.

صاحب‌خبر -

تدارک ۸۵ صندوق اخذ رای در میبد
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سجادی پور با بیان اینکه ۸۵ صندوق اخذ رای برای جمع آوری آراء مردم در شهرستان میبد تدارک دیده شده است که ۷۰ صندوق شهری و ۱۵ صندوق روستایی است.
فرماندار میبد درجمع اقشار مختلف مردم اعم از صنایع، روحانیت، اصناف و کسبه، احزاب، معتمدین محل و فرهنگیان که مسئولین امنیتی و اطلاعاتی استان هم حضور داشتند؛ با تشریح ابعاد برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که به واسطه شهادت شهید خدمت آیت الله رئیسی زودهنگام برگزار می‌شود گفت: شهید جمهور خادم الرضا آیت الله رئیسی در طول سه سال دولت سیزدهم در سفر‌هایی که به استان‌های کشور داشت نصاب‌هایی را در عرصه خدمت به کشور و مردم از خود به جا گذاشت که در هیچ کدام از دوره‌های ریاست جمهوری درکشور سابقه نداشت.
سیدجمال سجادی پور با بیان اینکه شهید جمهور آیت الله رئیسی خستگی را خسته کرد افزود: شهید آیت الله رئیسی با پی گیری و تلاش‌هایی که داشتند اتفاقات خوبی را در مسیر توسعه همه جانبه کشور در عرصه میدان و دیپلماسی رقم زدند.
وی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی چه به لحاظ ظرفیت‌های منابع انسانی و چه خدادادی چیزی کم ندارد و در بسیاری از عرصه‌های نظامی، هوا و فضا و موشکی، سلول‌های بنیادین وپزشکی سرآمد است ونشان دادیم که هرکجا به ظرفیت‌های خودمان توجه کردیم پیش رفتیم.
فرماندار میبد با اشاره به تحولات شهرستان میبد در عرصه‌های مختلف دردولت سیزدهم گفت: در سه سال دولت سیزدهم اتفاقات خوبی را در شهرستان میبد شاهد بودیم که یکی از این اتفاقات اجرای طرح آب رسانی برای یکنواخت کردن آب شرب با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد تومان بود که در مرحله پایانی قرار دارد.
سجادی پور افزود: اجرای کمربند شرقی میبد از دیگر پروژه‌های خوبی است که با ۳۰ درصد پیشرفت درحال اجراست 
وی تامین برق شهرک صنعتی ۲ میبد را یکی دیگر از دستاورد‌های دولت سیزدهم در شهرستان میبد عنوان کرد و گفت: این پروژه با ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار ملی درحال اجراست و تکمیل مدارس با ۴۲ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی هم درکنار کمک‌های خیری دردست اجراست.
فرماندار میبد گفت: شهرستان میبد با راهبری آیت الله اعرافی امام جمعه این شهرستان و به همت خیرین درعرصه‌های بهداشت و سلامت، آموزش و پرورش، دانشگاه و مساجد درهمه ادوار پیشگام بوده است.
سجادی پور گفت: تهمیدات لازم برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان میبد فراهم است و با حضور حداکثری و مشارکت گسترده مردم آمده حماسه آفرینی دیگری در هشتم تیرماه پای صندوق‌های رای هستیم.
فرماندار میبد با بیان اینکه ۸۵ صندوق اخذ رای برای جمع آوری آراء مردم در شهرستان میبد تدارک دیده شده است که ۷۰ صندوق شهری و ۱۵ صندوق روستایی است افزود: مردم شهرستان میبد درهشتم تیرماه با خلق حماسه ایی دیگر از حضور خود پای صندوق‌های رای، همانطور که در بدرقه شهید خدمت سنگ تمام گذاشتند؛ با حضور در پای صندوق‌های رای هم سنگ تمام خواهند گذاشت.

نظر شما