شناسهٔ خبر: 67318897 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دستیار مردمی‌سازی رئیس جمهور شهید:

طرح نهضت ملی مسکن با تاکید و پیگیری شهید رئیسی محقق شد

تبریز- ایرنا- دستیار مردمی‌سازی رئیس جمهور شهید گفت: دولت قبلی حتی یک خشت برای خانه‌دار شدن جوانان بر روی هم نگذاشت و امیدی برای خانه دار شدن جوانان وجود نداشت در حالی که پیگیری‌های شهید رئیسی باعث شد تا طرح نهضت ملی مسکن اجرایی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سید احمد عبودتیان شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در سالن جمهوری استانداری آذربایجان شرقی با بیان این‌که استان در جریان سقوط بالگرد و شهادت شهدای خدمت، غم دوچندانی را متحمل شد، افزود: آذربایجان شرقی، ۲ شخصیت منحصر بفرد و ممتازی را از دست داد که ممتاز بودن آن‌ها در زمان حیات نیز مشخص بود.

وی اظهار کرد: شهید آیت الله آل هاشم، هفت سال به عنوان نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، موجی را در استان ایجاد کرد و در قلب مردم جای گرفت و شهید رحمتی که چند بار نیز با وی برخورد داشتم، یک استاندار رشید و نخبه بود و نگاه عمیق داشت.

وی با بیان این‌که دشمنان سال‌ها گفته‌اند که ایران به انزوا کشیده شده و برای نابودی آن تلاش کرده‌اند،گفت: شهادت شهدای خدمت نشان داد که ایران یک کشور باثبات است زیرا در زمانی که شهدا در دستان مردم تشییع می‌شدند، مقامات عالی کشورهای خارجی در صف انتظار ملاقات با رهبر معظم انقلاب بوده، شورای نگهبان برنامه برگزاری انتخابات کشور را پیگیری کرده و مرزها آرام بود.

عبودتیان با مقایسه فعالیت‌های دولت سیزدهم با دولت قبلی، گفت: اگر کسی نداند که دولت سیزدهم با چه وضعیتی، دولت را تحویل گرفته، نمی‌تواند این قیاس را به درستی تبیین کند.

وی با بیان این‌که شاخص‌های مختلف اقتصادی و سیاسی در دولت قبلی در زوال قرار داشت، افزود: هشت سال اجازه رشد اقتصادی و سایر شاخص‌های کشور ۸۵ میلیونی با نیروی فراوان جوان را ندادند گویا یک دانش آموز هشت سال به مدرسه رفته ولی نتوانسته یک کلاس بالاتر برود.

او خاطرنشان کرد: شهید رئیسی در کمتر از سه سال، اتفاقاتی را رقم زد که توانست شاخص‌های منفی دولت قبلی را بهبود دهد.

دستیار مردمی سازی رئیس جمهور شهید گفت: رشد علمی کشور، یک مبحث سیاسی نیست ولی تنها دوره‌ای که از اول انقلاب شاهد رشد رو به نزول آن بودیم، دهه ۹۰ است با این حال کمتر از سه سال دولت سیزدهم، چند پرتاب ماهواره داشتیم که یکی از آن‌ها، اکنون تصویر به کشور مخابره می‌کند.

وی تاکید کرد: نباید به شرایط دولت قبلی بازگردیم.

او ادامه داد: در اولین جلسه هیات دولت سیزدهم، عضو هیات دولت قبلی که امروز می‌گوید نباید دولت شهید رئیسی ادامه یابد، گفت که نمی‌توانیم حقوق ماه‌های آینده را بدهیم و بدهی‌های سرسام آور داریم.

عبودتیان، رشد دیپلماسی خارجی، ارتقای شاخص‌های سلامت و بازگشایی سه مرز را ازجمله اقدامات دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: احیای واحدهای نیمه تعطیل از اقدامات مهمی است که توانست واحدهای بزرگ و راکد کشور را به چرخه تولید بیاورد.

نظر شما