شناسهٔ خبر: 67318992 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بهره‌برداری از ده‌ها طرح عمرانی و خدمات‌رسان در گلستان

مریم شریفی

ده‌ها طرح خدمات‌رسان و عمرانی امروز در شهرستان گرگان به بهره‌برداری رسید که ۱۴۱ واحد مسکونی، ۱۸ طرح هادی روستایی و ۴ حلقه چاه آب از جمله آن‌ها بود.

صاحب‌خبر -

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان امروز، یکشنبه دوم تیر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز ۱۴۱ واحد مسکونی روستایی و ۱۸ طرح هادی روستایی که از دهه مبارک فجر ۱۴۰۲ اجرایی شده بود با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

خسروی افزود: امروز همچنین ۱۰ هزارمین واحد مسکونی نوسازی شده با استفاده از تسهیلات قرض‌الحسنه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همراه با طرح هادی در روستای کلاسنگیان افتتاح شد.

او گفت: دو هزار متر جدول کشی، جابجایی شبکه برق به طول یک کیلومتر، زیرسازی و آسفالت معابر خاکی به مساحت ده هزار و ۵۰۰ مترمربع از کارهایی بود که در این طرح هادی اجرا شد.

عادل مصدقی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان هم گفت: این اداره کل ۳ طرح را با اعتبار ۱۱۵ میلیارد تومان آماده بهره‌برداری کرد که ایمن سازی ۱۳ نقطه پر تصادف گلستان با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان یکی از این طرح‌ها است.

امروز همچنین چهار حلقه چاه آب در گرگان به بهره برداری رسید که به گفته رحیمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان به کاهش قطعی آب در گرگان کمک می‌کند.

سید النگی شهردار گرگان هم از آزادسازی و بازگشایی حد فاصل پل استاندارد تا خیابان شهید بهشتی با اعتبار۴۲۰ میلیارد تومان خبر داد.

بهره‌برداری از ده‌ها طرح عمرانی و خدمات‌رسان در گلستان

بهره‌برداری از ده‌ها طرح عمرانی و خدمات‌رسان در گلستان

انتهای پیام

نظر شما