شناسهٔ خبر: 67279603 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ممنوعیت سوگیری به نفع یا علیه نامزد‌های انتخابات، توسط عوامل اجرایی انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان یزد: عوامل اجرایی انتخابات به هیچ عنوان اجازه اینکه به نفع یا علیه نامزدی موضع داشته باشند را ندارند و ورود به این موضوع ممنوع است.

صاحب‌خبر -

ممنوعیت سوگیری به نفع یا علیه نامزد‌های انتخابات، توسط عوامل اجرایی انتخابات
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، علی اکبر عزیزی گفت: تمامی عوامل اجرایی و اعضای ستاد‌های انتخابات باید به گونه‌ای عمل نمایند که انتخابات در چهار مولفه مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت به صورت جدی دنبال شود تا شاهد انتخاباتی پرشور و باحضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی برای شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری باشیم. وی همچنین با اشاره به اینکه به عوامل اجرایی انتخابات توصیه می‌شود قانون انتخابات را مطالعه و به آن اگاه باشند، ادامه داد: عوامل اجرایی انتخابات به هیچ عنوان اجازه اینکه به نفع یا علیه نامزدی موضع داشته باشند را ندارند و ورود به این موضوع ممنوع است.

عزیزی افزود: کلیه مدیران و کارمندان دستگاه‌های دولتی و ارگان‌ها و نهاد از هرگونه استفاده احتمالی از امکانات دولتی در ایام انتخابات به نفع نامزد یا جریان خاصی خودداری کنند.

وی بر استفاده حداکثری از توان و پتانسیل رسانه‌ای در سطح استان، آگاهی بخشی به مردم در خصوص اهمیت مشارکت در انتخابات، استفاده از ظرفیت گروه‌های مرجع، سخنرانان، فرهنگیان و مجامع گوناگون و ارتباط تنگاتنگ میان ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها تاکید کرد. 
 
رئیس ستاد انتخابات استان یزد در پایان با اشاره به اینکه تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بصورت باشکوه و باحضور حداکثری مردم در هشتم تیرماه صورت گرفته افزود: اعضای ستاد انتخابات استان باحضور در شهرستان‌ها و برگزاری نشست‌های مشترک ستاد انتخابات استان با اعضای ستاد‌های انتخابات در شهرستان‌ها موانع و مشکلات ستاد‌ها برای برگزاری هرچه باشکوه انتخابات بررسی و رفع می‌شود.

نظر شما