شناسهٔ خبر: 67303945 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعضای ستاد‌های انتخاباتی حق هیچگونه فعالیت انتخاباتی برای نامزد‌ها را ندارند

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد: افرادی که در ستاد انتخابات و هیئت‌های اجرایی مسئولیت دارند، حق فعالیت انتخاباتی، اعم از تبلیغ و ضد تبلیغ برای هیچ یک از نامزد‌ها را ندارند.

صاحب‌خبر -

اعضای ستاد‌های انتخاباتی حق هیچگونه فعالیت انتخاباتی برای نامزد‌ها را ندارند
 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، عزیزی در جمع اعضای ستاد‌های انتخابات شهرستان بافق، گفت: با نشست‌های برگزار شده در ستاد‌های انتخاباتی شهرستان‌ها، تمامی موارد زیرساختی، پشتیبانی، نیرو‌های انسانی، هیئت‌های نظارت و... بررسی شده است. وی افزود:آمادگی بسیار خوبی در استان یزد در زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه وجود دارد؛ به ویژه در شهرستان بافق که از ستاد‌های انتخاباتی فعال استان است و در انتخابات گذشته نیز عملکرد بسیار خوبی را رقم زدند. 

عزیزی تصریح کرد: افرادی که در ستاد انتخابات و هیئت‌های اجرایی فعالیت و مسئولیت دارند، حق فعالیت انتخاباتی، تبلیغ برای یک نامزد یا ضد تبلیغ برای نامزدی دیگر را ندارند. وی تأکید کرد: افراد فعال در ستاد ها، هم در فضای حقیقی و هم در فضای مجازی حق فعالیت انتخاباتی ندارند چراکه متضمن سلامت انتخابات هستند و همه اعضای ستاد‌های انتخاباتی باید این مورد را رعایت کنند. 

دهقان فرماندار بافق نیز گفت: برای انتخابات پیش رو، ۴۳ شعبه ثابت و سیار در شهرستان وجود دارد. وی افزود: برای استقرار تمام عوامل اجرایی در شعب اخذ رأی، برنامه ریزی شده است و هیچگونه مشکلی وجود ندارد و امیدواریم مثل انتخابات گذشته با نظم و به بهترین نحو انتخابات ریاست‌جمهوری را نیز برگزار کنیم.

نظر شما