شناسهٔ خبر: 67276752 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری کارگاه‌های آموزشی نمایندگان فرماندار در یزد

فرماندار یزد: هدف از برگزاری کارگاه‌های آموزشی، افزایش آمادگی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری با حضور حداکثری و بهبود فرآیند‌های اجرایی انتخابات است.

صاحب‌خبر -

برگزاری کارگاه‌های آموزشی نمایندگان فرماندار در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سیدمحمدرضا مدرسی، در حاشیه برگزاری دوره‌های آموزشی نمایندگان فرماندار اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن انتخابات و برنامه‌هایی که ستاد انتخابات بر عهده دارد، برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشکوه و با حضور حداکثری، لازم بود دوره هایی با حضور نمایندگان فرماندار برگزار کنیم. وی تصریح کرد:به همین منظور سلسله نشست‌هایی را به صورت کارگاه‌های آموزشی برنامه‌ریزی کردیم تا نمایندگان فرماندار با قوانین و مقررات انتخابات ریاست جمهوری، زمان شروع انتخابات، زمان تحویل گرفتن اقلام و صندوق‌های رای و همچنین هماهنگی با نیرو‌های انتظامی، عوامل نظارتی و کاربران فناوری اطلاعات آشنا شوند.
مدرسی افزود: سعی شد در این دوره ها، با حضور نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای، مسائل مختلف را هماهنگ و تبادل نظر کنیم و به سوالات و شبهات پاسخ دهیم تا بتوانیم در روز هشتم تیرماه، انتخاباتی در آرامش و به دور از هرگونه حاشیه یا مسائل احتمالی برگزار کنیم. رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان ادامه داد: در این دوره‌ها به نقطه نظرات و نقاط ضعفی که در دوره‌های گذشته وجود داشت و تجربیاتی که کسب شده بود، توجه کرده و آنها را به کار می‌بریم تا به اصلاح امور و ارتقای کیفیت فرآیند برگزاری انتخابات بپردازیم. 

نظر شما