شناسهٔ خبر: 67295810 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مشارکت بالا در انتخابات موجب، اقتدار کشور و مانع تعرض دشمنان می‌شود

امام جمعه موقت میبد: مشارکت بالا در انتخابات، نشانه استحکام نظام است و موجب، اقتدار کشور و مانع تعرض دشمنان می‌شود.

صاحب‌خبر -
مشارکت بالا در انتخابات موجب، اقتدار کشور و مانع تعرض دشمنان می‌شود
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام محمود کارگر درخطبه‌های نماز جمعه این هفته میبد، با اشاره به در پیش بودن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات حماسه و معجزه حضور مردم پای صندوق‌های رای است که بن بست شکن و افق گشا است. امام جمعه موقت میبد با بیان اینکه مشارکت بالا نشانه استحکام نظام است که باعث بالا رفتن اعتبار کشور می‌شود، افزود: با مشارکت بالا در انتخابات، اقتدار کشور تقویت و مانع تعرض دشمنان می‌شود.
خطیب موقت جمعه میبد با اشاره به دوران گذشته که حکام پایگاه مردمی نداشتند و دشمنان بخشی از مناطق را از کشورمان جدا کردن، د گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هم مشروعیت و هم مقبولیت دارد و آن را در حضور مردم در صحنه شاهد هستیم. مدیرحوزه علمیه خواهران استان یزد، تصریح کرد ایران قوی و تحول رو به جلو در گرو حضور باشکوه و مشارکت بالا در انتخابات است. حجت الاسلام کارگر گفت: امروز تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقویت دین، اسلام و تشیع است.
خطیب موقت جمعه میبد با اشاره به تاثیرات انتخاب خوب، گفت: باید از طریق مناظره، بررسی سوابق و مشورت با اهل خبره، فردی را که در مسیر معیار‌های انقلاب است و نگاه به غرب ندارد، مردمی است و اشرافی نیست و اهل عمل به وعده است، را انتخاب کنیم.  حجت الاسلام کارگر روز عید غدیر خم، عیدالله اکبر و عید آل محمد را به همه شعیان تبریک گفت و با اشاره به فضائل این عید بزرگ افزود: یکی از چیز‌هایی که درعید غدیر خم دارای اهمیت است عیدی دادن است که باید احیا و معارف بلند این عید درمجالس و محافل گفته شود. خطیب موقت جمعه میبد، روزه داری، دادن پول و اطعام در عید غدیر خم را معامله‌ای پرسود خواند.
امام جمعه موقت میبد، روز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی به دستور امام راحل درسال ۱۳۶۰ را گرامی داشت و گفت: تبلیغ دین به منزله رساندن پیام دین است که پیامبران و عالمان دین ان را برعهده داشتند و امروز هرکدام از ما باید مبلغ دین باشیم.

نظر شما