شناسهٔ خبر: 67297109 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

قوه قضائیه از ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی برای احقاق حقوق مظلومان

امام جمعه هرات: قوه قضائیه از ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی برای احقاق حقوق مظلومان است که امروزه با توسعه و پیشرفت فناوری‌ها، توانسته با دانش روز خدمات نوینی به جامعه ارائه دهد.

صاحب‌خبر -
قوه قضائیه از ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی برای احقاق حقوق مظلومان
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام رضازاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خاتم با تبریک آغاز دهه ولایت وامامت و تبریک عید سعید غدیر خم، اظهار کرد: یکی از چیز‌هایی که درعید غدیر خم دارای اهمیت است عیدی دادن است که باید احیا و معارف بلند این عید درمجالس و محافل گفته شود.
وی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره شهید بهشتی، قوه قضائیه را از ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی جهت اقامه عدل و احقاق حقوق مظلومان دانست که امروزه با توسعه و پیشرفت فناوری‌ها توانسته، با دانش روز خدمات نوینی به جامعه ارائه دهد.
 
حجت الاسلام رضازاده اول تیر ماه سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی را گرامی داشت و از اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی در نظم دهی و انسجام برنامه‌های دینی و تبلیغی در عرصه‌های مختلف روحانیت، مداحان، هیأت مذهبی و طرح‌های قرآنی تشکر کرد. وی روز اصناف و دهه تولید و تجارت را نیز گرامی داشت و به نقش مهم اصناف و بازاریان در برنامه‌های اجتماعی و حل مشکلات مردمی اشاره کرد و خواستار حضور بیشتر آنها در صحنه‌ها شد.
 
حجت الاسلام رضازاده به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیرماه اشاره کردو گفت: در انتخابات دو مسأله اساسی و مهم داریم؛ اول مشارکت بالا که موجب تقویت نظام و ناامیدی دشمنان و پشتوانه رئیس جمهور منتخب خواهد بود. وی ادامه داد: مسأله دوم نیز انتخاب درست و بهترین گزینه از میان شش نامزد است که با بررسی سوابق، عملکرد و برنامه‌های ارائه شده، افراد می‌توانند اصلح را انتخاب کنند.

نظر شما