شناسهٔ خبر: 67276625 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تجدیدمیثاق رئیس و مسئولان عالی دستگاه قضا با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی

به مناسبت هفته قوه قضائیه، رئیس دستگاه قضا و مسئولان عالی قضایی با آرمان های امام راحل (ره) تجدید میثاق کردند.

صاحب‌خبر -

 به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای و مسئولان عالی دستگاه قضا امروز پنجشنبه (۳۱ خرداد ماه) به مناسبت هفته قوه قضاییه با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند. 

رئیس قوه قضائیه در مراسم تجدیدمیثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) بیان کرد: در عصر حاضر امام (ره) نوری بود، در این جاهلیت مدرن، این نور هدایت در عصری طلوع کرد که اندیشکده‌های مستکبران عالم تلاش کرده بودند معنویات و اسلام را کمرنگ کنند.

وی افزود: وقتی کلام امام را پی بگیریم و سخنان امام را رصد کنیم دو چیز پررنگ‌تر از همه کلام‌ها در فرمایشات امام بود، یک اسلام و دو مردم، امام مردم متدین را بالاترین قدرت می‌دانست، امام با اعتماد به همین مردم چنین انقلابی را به پا کرده که تا به امروز در حال پیشرفت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای با بیان اینکه قدرت اصلی امام خمینی (ره) در مقابل استکبار، بعد از ایمان به خدا و قاطعیت در رهبری، مردم بودند، گفت: امام با مردم، رژیم شاهنشاهی را سرنگون کرد. امام با ایمان و قدرت مردم در مقابل آمریکا ایستاد. امام با منیت‌ها برخورد می‌کردند.

وی افزود: امام قبول نمی‌کردند در هیچ دستگاهی یک نفر مورد ظلم قرار بگیرد، با همین نگاه بود که حکومت اسلامی ایران به نام جمهوری اسلامی ایران نام گرفت.

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: انشاالله با حضور پرشور و پر معنای مردم و انتخاب صحیح آینده بهتری برای کشور رقم می‌زنیم، اگر در این زمینه غفلت کنیم به کشور و امنیت لطمه می‌خورد و دشمن را جسور می‌کند، اما اگر یک حضور معناداری داشتیم صحنه را عوض می‌کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت:در مرحله اول حضور پرشور مردم است که باید زمینه‌ها و بستر این حضور پرمعنا را فراهم کنیم، با وحدت کلمه، همدلی و با همین ظرفیت‌های مهم خدادادی قطعا قدم‌های بلندتری را در راستای پیشرفت کشور و رفع مشکلات مردم برخواهیم داشت.

وی گفت: شهادت می‌دهم قاطبه همکاران ما در قوه قضاییه در جهت رفع تظلمات، اجرای عدالت و انجام وظایف‌شان هستند. همه در تلاش هستند که ظلمی نباشد و عدالت را محقق کنند و گسترش دهند.

نظر شما