شناسهٔ خبر: 67318790 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

پزشکیان در اهواز: اولویت من حل مشکلات خوزستان است

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من به مردم خوزستان قول می‌دهم اگر روزی به قدرت رسیدیم اولین اولویت ما حل مشکلات خوزستان باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، مسعود پزشکیان امشب در جمع هواداران خود در اهواز اظهار کرد: خجالت آور است که در خوزستان آب، خاک، نفت و گاز باشد ولی مردم مشکل داشته باشند، این قابل قبول نیست و مقصر ما هستیم. امکان ندارد حکومتی به فکر مردمش باشد و زیرپای آنها طلای سیاه باشد و این مشکلات و بدبختی‌ها بر سر مردم بیاید.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خطاب به مردم اهواز گفت: من به شما قول می‌دهم اگر روزی به قدرت رسیدیم اولین اولویت ما حل مشکلات خوزستان باشد.

وی با اشاره به مساله محیط زیست گفت: باید با کارشناسان این منطقه بنشینیم و پیگیری انجام دهیم، هر کاری برای اصلاح لازم باشد و از دستمان بربیاید انجام خواهیم داد، بدون حل مشکل زیست، هوا و گرد و خاک، توسعه بی معنی است لذا حتماً برای آن فکری خواهیم کرد و برنامه‌ای خواهیم داشت.

پزشکیان بیان کرد: روز گذشته فردی در مناظره‌ای که بود گفت «ما نمی‌گذاریم تو رئیس جمهور شوی»، آنها بالاتر از مردم نیستند، آنها خدا نیستند که بتوانند جلوی قدرت مردم بایستند و نگذارند ما رئیس جمهور شویم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: ما کنار شما خواهیم بود، ما اعتقادمان براین است که عدالت را با تمام وجود در جامعه پیاده کنیم و این عادلانه نیست، جامعه و سرزمینی روی طلای سیاه خوابیده باشد و از گرسنگی و بیکاری زجر بکشد.

وی ادامه داد: من به شما قول می‌دهم اولویت حل مشکلات شما در دولت ما جز مسائل اولویت داری خواهد بود که لازم است پیگیری شود و اگر لازم باشد اینجا بیاییم، بنشینیم، خواهم آمد و مشکل شما را حل خواهیم کرد.

پزشکیان با بیان اینکه همان مشکلاتی که عرب‌ها، بختیاری، لرها و دیگر قومیت‌ها دارند را حل خواهیم کرد، تصریح کرد: وعده دروغ به کسی نداده ام، قول می‌دهم پیگیر مشکلات شما باشم و با مشارکت و حضور شما، مشکلات منطقه را حل کنیم.

پزشکیان با اعلام اینکه اولین بار فوتبال از آبادان وارد ایران شد، عنوان کرد: من از فوتبال پشتیبانی خواهم کرد، زنده باد ایران، زنده باد خوزستان.

نظر شما