شناسهٔ خبر: 67399076 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده کل ارتش:

مشارکت حداکثری در انتخابات، ارتقای قدرت دفاعی و اقتدار نظام را در پی خواهد داشت

تهران- ایرنا- فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه بدون تردید ملت بصیر ایران با حضور گسترده در انتخابات، بار دیگر برای سرافرازی و اقتدار ایران حماسه می‌آفرینند، گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، ارتقای قدرت دفاعی، بازدارندگی و اقتدار نظام را در پی خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی افزود: اکنون در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مردم با بصیرت و ولایت‌مدار ایرانِ عزیز با خلق حماسه‌ای دیگر و با انتخاب اصلح، منطبق با معیارهای بیان شده از سوی رهبر حکیم انقلاب اسلامی دور جدیدی از اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران را رقم خواهند زد.

موسوی اظهار داشت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، ارتقای قدرت دفاعی، بازدارندگی و اقتدار نظام را در پی خواهد داشت.

وی تاکید کرد: به آینده امیدواریم و یقین داریم به برکت خون پاک شهیدان انقلاب اسلامی و استقامت و بصیرت مردم و پشتوانه‌ها و دستاوردهای ارزشمند علمی و دفاعی، قوی‌تر از گذشته پرچم استقلال، عزت و سربلندی این نظام را برافراشته خواهیم داشت.

فرمانده کل ارتش ابراز امیدواری کرد: بدون تردید فردا مردم ایران بار دیگر حماسه می‌آفرینند و در این آزمون بزرگ سربلند خواهند بود.

امیر سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: خانواده بزرگ ارتش همان‌گونه که در صحنه‌های بزرگ و سرنوشت ساز از جمله انتخابات گذشته و اخیر و حماسه بدرقه پیکر پاک شهیدان خدمت، حضور حداکثری داشتند، این باز نیز دوشادوش ملت عزیز و بزرگ ایران، در این عرصه بسیار مهم و حساس حضوری گسترده خواهند داشت.

نظر شما