شناسهٔ خبر: 67318772 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

رکود بی‌سابقه در بازار خودرو/ قیمت خودرو در مارپیچ سکوت/ توقف قیمت‌ها وارد سومین هفته شد + جدول قیمت رکود بی‌سابقه در بازار خودرو/ قیمت خودرو در مارپیچ سکوت/ توقف قیمت‌ها وارد سومین هفته شد + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز؛ رکود در بازار خودرو وارد سومین هفته خود شد و با توجه به شرایط موجود پیش‌بینی می‌شود که این روند حداقل تا نهایی شدن انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ادامه داشته باشد. بررسی بازار نشان می‌دهد قیمت خودرو امروز، نسبت به آخرین روز هفته گذشته تغییر چندانی نداشت و پرطرفدارهای

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز؛ رکود در بازار خودرو وارد سومین هفته خود شد و با توجه به شرایط موجود پیش‌بینی می‌شود که این روند حداقل تا نهایی شدن انتخابات  چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ادامه داشته باشد.

بررسی بازار نشان می‌دهد قیمت خودرو امروز، نسبت به آخرین روز هفته گذشته تغییر چندانی نداشت و پرطرفدارهای داخلی در کنار مونتاژی‌‌ها با همان قیمت‌های روز پنج‌شنبه خرید و فروش شدند. بر اساس گزارش اقتصادنیوز و به گفته فعالان بازار خودرو نزدیک شدن عرضه و تقاضا به محدود صفر عمده دلیلی است که ثبات قیمت در بازار را به همراه داشته است، روندی که موجب شد تا معامله‌گران به تماشاچیان بدل شدند. از سوی دیگر نرخ دلار هم امروز در همان بازه هفته ‌گذشته چرخید و با این شرایط دلار به دومین عامل برای تثبیت قیمت خودرو بدل شد.

اما فعالان بازار خودرو همچنان انتخابات ریاست جمهوری را دلیل تثبیت قیمت خودرو می‌دانند. از سوی دیگر امروز «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار قیمت‌گذاری نشد و با این شرایط برای دومین روز امکان کشف قیمت آن وجود نداشت.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس توربو اتومات»، «پژو207 پانوراما اتوماتیک»، «هایماS7»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

بر اساس اطلاعات قیمتی کارنامه، «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار امروز کشف قیمت نشد، قیمت این خودرو در آخرین روز هفته گذشته هم سایت‌های خودرویی درج نشده بود. از سوی دیگر در بررسی بازار می‌‌توان گفت «پژو 207 اتوماتیک» هم 890 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییری نداشت. به گزارش اقتصادنیوز، «هایما S7» هم یک میلیارد و 650 میلیون تومانی ماند. ارزیابی‌ها همچنین نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» در بازار 925 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. «رانا پلاس» هم بدون تغییر در بازار 618 میلیون تومان قیمت خورد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو «پژو پارسLX» هم امروز ترمز کشید و  835 میلیون تومانی ماند.

اقتصاددد 2

 قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»،«کوییک دنده‌ایS»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.  از سوی دیگر امروز «شاهینG» در بازار 720 میلیون تومانی ماند. خانواده کوییک هم امروز بدون تغییر بودند، با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار 441 میلیون تومان قیمت خورد و «کوییک دنده‌ایS» هم 420 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. به گزارش اقتصادنیوز، ارزیابی بازار همچنین نشان می‌دهد «تیبا هاچ‌بکEX» هم 420 میلیون تومانی و تغییر قیمت نداشت. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار 429 میلیون تومان قیمت‌ خورد و قیمت «اطلس» هم بدون تغییر در بازار 568 میلیون تومانی شد.

اقتصاد 2

 

همچنین بخوانید
  • بازار خودرو همچنان در رکود؛ دنا پلاس توربو اتومات قیمت‌گذاری نشد+ جدول
  • رکورد در بازار خودرو رکورد زد/ قفل قیمت‌ها باز نشد+ جدول قیمت
  • معامله‌گران تماشاگر بازار خودرو شدند/ قیمت پژو پارس ترمز کشید+ جدول قیمت
  • انتظار انتخابات هوش از سر بازار خودرو پراند/ رکود 8 روزه شد+ جدول قیمت

منبع: eghtesadnews-655109

نظر شما