شناسهٔ خبر: 67273883 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نمایشگاه پوشاک «گوهر شاد» در ارومیه افتتاح شد

نمایشگاه پوشاک اصیل ایرانی اسلامی «گوهرشاد» و با حضور با حضور مسئولین استانی در مکان سالن نمایشگاه‌های پارک جنگلی ارومیه افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،نمایشگاه پوشاک اصیل ایرانی اسلامی «گوهرشاد» و با حضور با حضور مسئولین استانی در مکان سالن نمایشگاه‌های پارک جنگلی ارومیه افتتاح شد.

نیر الهامی، مدیر کل امور بانوان استانداری آذربایجان‌غربی، عصر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی گوهرشاد که با حضور مسئولین استانی برگزار شد اظهار کرد: مسئله پوشاک ایرانی اسلامی که یک دستور دینی است و از مسائل مهم جامعه ما است و با بسیاری از مسائلی پیوند خورده، دارای ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی شده است.

الهامی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم، گفت: بانوان بیشتر جامعه را تشکیلمی دهند و امیدواریم که در آینده نیز مانند دوره‌گذشته، قوانین در شأن بانوان جمهوری اسلامی، در مجلس شورای اسلامی تصویب شود، در دوره رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی، در حوزه زنان شاهد خدمات فراوانی از جمله بیمه اجتماعی زنان برای زنان روستایی و عشایری بودیم.

وی تاکید کرد: ما پیش از این در آذربایجان‌غربی مرکز ترک اعتیاد زنان نداشته و بیماران مجبور به سفر به استان‌های همسایه می‌شدند، با عنایت خداوند و اعتبارات اختصاص داده شده توسط رئیس جمهور شهید در استان ما نیز، این مرکز به افتتاح رسید.

 الهامی خاطر نشان کرد: مردم در تشییع شهدای خدمت دوباره به دولت رای اعتماد دادند، امتداد خدمات و ادامه ریل گزاری خدمت شهید رئیسی، با انتخاب درست مردم عزیز ایران بر اساس شاخص بهای مقام معظم رهبری رقم خواهد خورد.

گفتنی است؛ نمایشگاه پوشاک اصیل ایرانی اسلامی با نام گوهرشاد و با حضور تعداد کثیری از تولید کنندگان پوشاک ایرانی، در مکان سالن نمایشگاه‌های پارک جنگلی ارومیه افتتاح شد.

این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و ارائه الگویی مناسب برای پوشاک بانوان ایرانی از تاریخ ۳۰ خردادماه تا ۵ تیرماه ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه‌های دائمی پارک جنگلی ارومیه در حال برگزاری است و در این نمایشگاه، پوشاک‌های متنوع ایرانی و اسلامی، پارچه و لباس‌های اقوام مختلف، چادر به قیمت کارخانه به معرض دید عموم قرار دارد. 

علاوه بر این، برنامه‌های فرهنگی و هنری مختلفی مانند نمایش لباس توسط دانشجویان و دانش‌آموزان، ورکشاپ‌های هنر خیاطی، بازی‌ها و مسابقات برای کودکان و نوجوانان و گفتمان جوانان نیز در حاشیه این نمایشگاه برگزار می‌شود.

بازدیدکنندگان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از این نمایشگاه دیدن کنند.

نظر شما