شناسهٔ خبر: 67262441 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان آذربایجان غربی خبرداد؛

ارائه بیش از ۱۰۰ کتاب در غرفه بسیج جامعه زنان سپاه آذربایجان‌غربی

آذربایجان‌غربی-مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان آذربایجان غربی گفت: همزمان با نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی «گوهر شاد» بیش از ۱۰۰ کتاب در غرفه بسیج جامعه زنان سپاه استان ارائه خواهد شد.

صاحب‌خبر -

رقیه موسویان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، با بیان اینکه مسئله پوشاک ایرانی اسلامی که یک دستور دینی است و از مسائل مهم جامعه ما بوده، گفت: نمایشگاه پوشاک اصیل ایرانی اسلامی «گوهرشاد» در راستای گسترش مقوله حجاب و عفاف و حمایت از تولیدکنندگان پوشاک ایرانی اسلامی در ارومیه برپا خواهد شد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای استان آذربایجان‌غربی بیان کرد: گسترش و ترویج فرهنگ پوشاک ایرانی و اسلامی در جامعه برای مقابله با جنگ نرم دشمن، حمایت از تولیدکنندگان عرصه پوشاک اسلامی، فراهم کردن بستری برای آشنایی فعالان و کنشگران این عرصه باهم و همچنین آشنایی تولیدکنندگان و فروشندگان صنعت پوشاک اسلامی اقصی نقاط ایران با یکدیگر از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

وی افزود: همچنین دوخت رایگان چادر نیز توسط دو نفر از خیاطان استانی به همت جامعه زنان سپاه شهدای استان برپا خواهد شد.

موسویان ادامه داد: در کنار دوخت رایگان چادر نیز غرفه کتاب نیز با ۱۰ عنوان کتاب «حس خوب» در قالب ۱۰۰ جلد برای آشنایی قشر جدید با مقوله حجاب و عفاف دائر خواهد بود.

به گزارش ایبنا؛ نمایشگاه پوشاک اصیل ایرانی_اسلامی گوهرشاد ساعت ۱۶ تاریخ ۳۰ خرداد در ارومیه افتتاح می‌شود و علاقه‌مندان از ۳۰ خرداد تا ۵ تیرماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۶ تا ۲۲ می‌توانند با حضور در پارک جنگلی ارومیه نمایشگاه بین‌المللی، سالن شماره ۱ از این نمایشگاه بازدید کنند.

نظر شما