شناسهٔ خبر: 67286475 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ارائه بیش از ۱۰۰ کتاب در غرفه بسیج جامعه زنان سپاه آذربایجان‌غربی

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه آذربایجان غربی گفت: همزمان با نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی «گوهر شاد» بیش از ۱۰۰ کتاب در غرفه بسیج جامعه زنان سپاه استان ارائه خواهد شد.

صاحب‌خبر -

ارائه بیش از ۱۰۰ کتاب در غرفه بسیج جامعه زنان سپاه آذربایجان‌غربی 

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی  رقیه موسویان  با بیان اینکه مسئله پوشاک ایرانی اسلامی که یک دستور دینی است و از مسائل مهم جامعه ما بوده، گفت: نمایشگاه پوشاک اصیل ایرانی اسلامی «گوهرشاد» در راستای گسترش مقوله حجاب و عفاف و حمایت از تولیدکنندگان پوشاک ایرانی اسلامی در ارومیه برپا خواهد شد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای  آذربایجان‌غربی بیان کرد: گسترش و ترویج فرهنگ پوشاک ایرانی و اسلامی در جامعه برای مقابله با جنگ نرم دشمن، حمایت از تولیدکنندگان عرصه پوشاک اسلامی، فراهم کردن بستری برای آشنایی فعالان و کنشگران این عرصه باهم و همچنین آشنایی تولیدکنندگان و فروشندگان صنعت پوشاک اسلامی اقصی نقاط ایران با یکدیگر از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

وی افزود: همچنین دوخت رایگان چادر نیز توسط دو نفر از خیاطان استانی به همت جامعه زنان سپاه شهدای استان برپا خواهد شد.

موسویان ادامه داد: در کنار دوخت رایگان چادر نیز غرفه کتاب نیز با ۱۰ عنوان کتاب «حس خوب» در قالب ۱۰۰ جلد برای آشنایی قشر جدید با مقوله حجاب و عفاف دائر خواهد بود.

نمایشگاه پوشاک اصیل ایرانی_اسلامی گوهرشاد ساعت ۱۶ تاریخ ۳۰ خرداد در ارومیه افتتاح می‌شود و علاقه‌مندان از ۳۰ خرداد تا ۵ تیرماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۶ تا ۲۲ می‌توانند با حضور در پارک جنگلی ارومیه نمایشگاه بین‌المللی، سالن شماره ۱ از این نمایشگاه بازدید کنند.

نظر شما