شناسهٔ خبر: 67379740 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار بوشهر:

۱۶ هزار قطعه زمین در روستاها و شهرهای استان بوشهر واگذار می‌شود

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: بیش از ۱۶ هزار قطعه زمین در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در استان بوشهر توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال واگذاری به متقاضیان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح چهارشنبه در مراسم جشن خانوادگی و تجلیل از بازنشستگان و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: بیش از ۱۶ هزار قطعه زمین در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در استان بوشهر توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال واگذاری به متقاضیان است.

وی اضافه کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر در حال واگذاری حداقل ۱۰ هزار قطعه زمین در روستاها و بیش از ۶ هزار قطعه زمین در شهرهای این استان است.

وی اضافه کرد: بخشی از این واگذاری قطعات زمین به خانواده شهدا و ایثارگران استان بوشهر تعلق دارد که از این رو روز گذشته ۳۵۰ قرارداد واگذاری زمین به همسران و فرزندان شهدای استان اهدا شد.

استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ما باید به پاس قدرانی از خون شهدا، شهید جمهور، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان او که با تمام توان برای مردم تلاش کردند و جان خود را در راه خدمت به مردم تقدیم کردند، در انتخابات شرکت کنیم.

محمدی‌زاده با تاکید بر اینکه الگوی مدیریت نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است، بیان کرد: در هیچ کشوری نخواهید دید که طی ۴۰ سال، ۲ رئیس جمهور، رئیس قوه قضائیه، ۷۲ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و یک وزیر جان خود را در راه خدمت به مردم، نظام و کشورشان تقدیم کرده باشد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر نیز در این نشست گفت: واقعه غدیر نشانه و رمزی از تداوم خط نبوّت و نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت در ظل عنایت قطب عالم امکان حضرت اباصالح المهدی (عج) است.

امیر برومند افزود: عید غدیر را روز ولایت و امامت و نشانه تداوم حرکت نبوت در مسیر امامت دانست تا امت اسلامی با فروغ نور ولایت راه عدالت را بپیماید و با پیوند نبوت و امامت به سرچشمه علم و حکمت الهی دست یابد.

وی تأکید کرد: انشاالله به عنوان شیعیان امیرالمؤمنین حضرت امام علی (ع) لایق عنایات ویژه ایشان باشیم و با تبعیت از فضائل اخلاقی آن حضرت بالاخص در نوعدوستی و دستگیری از ضعیفان و نیازمندان، بتوانیم رضایت و خشنودی پروردگار مهربان را فراهم آوریم.

لازم به ذکر است در حاشیه این آئین از کارکنان و سال‌ها خدمات ارزشمند بازنشستگان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر تقدیر شد.

نظر شما