شناسهٔ خبر: 67273744 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جلسه ستاد عفاف و حجاب در سالن شهید سلیمانی فرمانداری ارومیه

پنجمین جلسه ستاد عفاف و حجاب در سالن شهید سلیمانی فرمانداری ارومیه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

جلسه ستاد عفاف و حجاب در سالن شهید سلیمانی فرمانداری ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ارومیه با تبریک دهه امامت و ولایت در مقوله حجاب و عفاف اقناع افکار جوانان و نوجوانان مهم‌ترین موضوع فرهنگسازی است.

مریم دهقانی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ارومیه پیش از ظهر امروز در جلسه عفاف و حجاب فرمانداری ارومیه با بیان اینکه موضوع فرهنگسازی در مقوله حجاب و عفاف ضروری‌ترین مسئله است، اظهارداشت:تبیین و رو شنگری در حوزه حجاب و عفاف نیاز امروز جامعه است بی شک فرهنگسازی در بین جوانان و نوجوانان خصوصا دانش آموزان میتواند بازخورد مطلوبی داشته باشد.

ایشان در ادامه به موضوع جلسه که بررسی و هماهنگی برنامه‌های هفته حجاب و عفاف بود پرداختند و تاکید داشتند برای سلامت جامعه اسلامی و استحکام بنیان خانواده در جامعه اسلامی ورود به اصل ضروری دین حجاب و عفاف می‌باشد.

وی با بیان اینکه مقوله فضای مجازی در مباحث قانونی، اخلاقی و دینی جدا از فضای حقیقی جامعه نیست، تاکید کرد: نظارت بیش از پیش بر این فضا که اکثرا جوانان و نوجوانان مخاطبان آن هستند موضوعی مهم و اجتناب‌ناپذیر است. یان هماهنگی‌های لازم برای هرچه بهتر اجرا شدن برنامه‌های هفته حجاب و عفاف تاکید شد، ایشان در ادامه افزودانشالله بتوانیم از غدیریون باشیم تا زمینه را برای ظهور امام حجت (عج) فراهم آوریم.
 
در ادامه اعضاء ستاد به ارائه گزارش پرداختند و سرهنگ نام آور مدیر اجرایی و پشتیبانیی ناحیه مقاومت بسیج آذربایجان غربی به شرح برنامه‌های این نهاد در هفته حجاب و عفاف پرداخته و خواستار پاسخگویی اعضای ستاد حجاب و عفاف در خصوص انجام رسالت سنگینی که بر عهده دارند، شدند.

جشنواره فرهنگی وهنری ریحانه توسط جامعه بسیج زنان شهرستان ارومیه با همکاری کار گروه ستاد عفاف وحجاب شهرستان در ایام آتی برگزار خواهد شد.

نظر شما