شناسهٔ خبر: 59550248 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فعالیت اتاق تسهیل سرمایه گذاری مناطق آزاد کشور در ماکو

با هدف راهنمایی و کمک به انجام سریع امور اداری برای سرمایه گذاران، اتاق تسهیل و حمایت از سرمایه گذاری مناطق آزاد کشور برای اولین بار در منطقه آزاد ماکو راه اندازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز آذربایجان غربی، عبدالملکی در این سفر از آخرین وضعیت طرح های عمرانی، تولیدی و سرمایه گذاری در منطقه ازاد ماکو بازدید کرد و از رویکرد جدید مناطق آزاد کشور خبر داد و گفت: یکی از مهمترین وظایفی که مناطق آزاد در سال ۱۴۰۲ بر عهده خواهد داشت رشد تولید با تسهیل و افزایش طرح های سرمایه گذاری است که برای نخستین بار در کشور اتاق تسهیل و حمایت از سرمایه گذاری مناطق ازاد در منطقه آزاد ماکو راه اندازی شده است.

مشاور رییس جمهور دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور گفت: ابتکار بسیار خوب همکاران منطقه ازاد ماکو ضمن تسهیل و حمایت از سرمایه گذاری  فرصت های سرمایه گذاری را برای سرمایه گذاران تشریح کرده و از ابتدا تا انتهای مراحل اداری ثبت و بارگزاری امور سرمایه گذاری را در کمترین زمان ممکن انجام می دهند.

بازدید از بازارچه مرزی، برگزاری شورای معاونان و مدیران منطقه آزاد ماکو ، بازدید از غرفه عفاف و حجاب، بازدید از واحد تولیدی فراورده های نفتی و اتاق متمرکز پایش تصویر، از برنامه های سفر یک روزه مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور به منطقه آزاد ماکو بود. 

منطقه ازاد ماکو با بیش از ۴۰۰ هزار هکتار وسعت بزرگترین منطقه آزاد کشور است و امسال برای تکمیل زیر ساخت های این منطقه 70 طرح عمرانی با ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است. 

<div id="video-display-embed-code_9466600"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3809247/9466600?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما