شناسهٔ خبر: 67271148 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان:

حضور در انتخابات، قدرت نظام را به رخ دشمنان می کشد

محمدی نژاد گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات، موجب اقتدار نظام می‌شود و معاندان با این حضور و مشارکت، متوجه قدرت بالای نظام خواهند شد.

صاحب‌خبر -

در همایش بسیج اساتید استان کرمان که به مناسبت سالروز شهادت دکترمصطفی چمران وروز ملی بسیج اساتید با حضور اساتید و مسئولان استان کرمان در تالار وحدت دانشگاه باهنر و به صورت ویدئو کنفرانسی همزمان در سراسر کشور، برگزار شد،  سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهید چمران، گفت: شرایط، شرایط خاصی در سطح کشور، منطقه‌ای و  بین‌المللی است.  

وی با اشاره  به شعار امسال سازمان بسیج اساتید «استاد بسیجی، حضور حماسی و حکمرانی علوی»،   افزود: این شعار و راهبرد، براساس شرایط روز و منطقه در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: نقش اساتید بسیج در میدان شناسی، تعلیم دانشجو، کادر و مدیر تراز انقلاب در آینده کشور مهم و اثرگذار است وبخش زیادی از پیشرفت‌هایی را که در سطح کشور به آن رسیده‌ایم و موجب بازدارندگی کشور شده است، مدیون دانشگاه‌ها و نخبگان و به‌کارگیری اقدامات آن‌ها در صنایع هستیم.

وی  تصریح کرد: اساتید با اشرافی که به مسائل روز و میدان شناسی دارند و با هدف گذاری برای وضع مطلوب می‌توانند دانشجویان، مدیران و کادر انقلاب را تربیت کنند و باعث پیشرفت نظام شوند.

سردار نظری افزود: بعد از عملیات وعده صادق، دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های کشور‌های مختلف و برخی از پارلمان‌ها، پرچم فلسطین را به اهتزار درآوردند که این مهم نتیجه قدرت است.

وی بیان کرد: در زمان و شرایط حساسی قرار داریم و به تاریخ ۸ تیرماه، انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می‌شویم که در این عرصه باید حضور حداکثری داشته باشیم؛ و اولین خواسته را شما اساتید بسیجی در این حوزه داشته باشد و اگر تریبون دارید برای حضور حداکثری در انتخابات اقدام کنید.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه دشمن شرایط را رصد و به حضور نداشتن در انتخابات توجه می‌کند؛ بنابراین باید در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشیم، چراکه دشمن پمپاژ ناامیدی را مد نظر قرار داده است، تصریح کرد: شهید رئیسی، اقدامات بسیار موثری را انجام دادند، در سفر‌هایی که با ایشان بودم، به‌گونه‌ای کار می‌کرد که انگار می‌دانست بیش از ۳ سال فعالیت ندارد.

وی در ادامه گفت: دیدم زمانی که دوربینی نبود و تنها دوربین خداوند بود، شهید رئیسی از کروچان تا جیرفت به‌صورت پنهان برای مردم گریه کرد و دائم ذکر می‌گفت و حتی در آن شرایط حاضر نبود از دولت و افراد قبل نام ببرد و پس از سفر شهید جمهور به جنوب استان کرمان، اقدامات خوبی در جنوب کرمان انجام شد.

قاسم محمدی‌نژاد، رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان در این مراسم گفت: مهم‌ترین دستاورد بسیج اساتید، تشکیل گروه‌های مسئله محور بود و  در بحث نظام حل مسئله در استان، اینکه بسیج فقط داشتن کارت بسیجی نیست؛ بلکه متخصص بسیجی شخصی است که دلش برای کشور نظام و خاک می‌تپد و با علمش درصدد حل مشکلات و چالش‌های کشور است.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو بیان کرد: نیاز داریم مردم حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند؛ چراکه این حضور موجب اقتدار نظام می‌شود و معاندان با این حضور و مشارکت متوجه خواهند شد که این نظام قدرت بالایی دارد.

نظر شما