شناسهٔ خبر: 67263032 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

نقش موثر اساتید بسیج در تربیت دانشجویان، مدیران، کادر انقلاب و پیشرفت نظام

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نقش اساتید بسیج در میدان شناسی، تعلیم و تربیت دانشجویان، کادر و مدیران تراز انقلاب در آینده کشور را مهم و اثرگذار دانست و گفت: بخش زیادی از پیشرفت‌هایی که در سطح کشور به آن رسیده‌ایم را مدیون دانشگاه‌ها و نخبگان و به‌کارگیری اقدامات آنها در صنایع هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، در همایش بسیج اساتید استان کرمان که به مناسبت سالروز شهادت دکترمصطفی چمران وروز ملی بسیج اساتید با حضور اساتید ومسئولین استان کرمان در تالار وحدت دانشگاه باهنر وبه‌صورت ویدئو کنفرانسی همزمان در سراسر کشور، برگزار شد.

سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدا وشهید چمران، گفت: شرایط، شرایط خاصی در سطح کشور، منطقه‌ای و  بین‌المللی است.

وی با اشاره به شعار امسال سازمان بسیج اساتید «استاد بسیجی، حضور حماسی و حکمرانی علوی» است؛ افزود: این شعار و راهبرد براساس شرایط روز و منطقه در نظر گرفته شده است.


سردارنظری بیان کرد: نقش اساتید بسیج در میدان شناسی، تعلیم دانشجو، کادر و مدیر تراز انقلاب در آینده کشور مهم و اثرگذار است وبخش زیادی از پیشرفت‌هایی که در سطح کشور به آن رسیده‌ایم و موجب بازدارندگی کشور شده است را مدیون دانشگاه‌ها و نخبگان و به‌کارگیری اقدامات آنها در صنایع هستیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: اسایتد با اشرافی که به مسائل روز و میدان شناسی دارندو با هدف گذاری برای وضع مطلوب می‌توانند دانشجویان، مدیران و کادر انقلاب را تربیت کنند و باعث پیشرفت نظام شوند.

وی افزود:بعد از عملیات وعده صادق، دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های کشور‌های مختلف و برخی از پارلمان‌ها، پرچم فلسطین را به اهتزار درآوردند که این مهم نتیجه قدرت است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: در زمان و شرایط حساسی قرار داریم و به تاریخ هشتم تیرماه، انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می‌شویم که در این عرصه باید حضور حداکثری داشته باشیم؛ اولین خواسته را شما اساتید بسیجی در این حوزه داشته باشد و اگر تریبون دارید برای حضور حداکثری در انتخابات اقدام کنید.

سردار نظری با اشاره به اینکه دشمن شرایط را رصد و به‌عدم حضور در انتخابات توجه می‌کند، بنابراین باید در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشیم، چراکه دشمن پمپاژ ناامیدی را مد نظر قرار داده است، عنوان کرد: شهید رئیسی اقدامات بسیار موثری را انجام دادند، در سفر‌های که با ایشان بودم، به‌گونه‌ای کار می‌کرد که انگار می‌دانست بیش از سه سال فعالیت ندارد.

وی در ادامه گفت: دیدم زمانی که دوربینی نبود و تنها دوربین خداوند بود، شهید رئیسی از کروچان تا جیرفت به‌صورات پنهان برای مردم گریه کرد و دائم ذکر می‌گفت و حتی در آن شرایط حاضر نبود از دولت و افراد قبل نام ببرد و پس از سفر شهید جمهور به جنوب استان کرمان، اقدامات خوبی در جنوب کرمان انجام شد.


قاسم محمدی‌نژاد رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان در این مراسم گفت:مهمترین دستاورد بسیج اساتید تشکیل گروه‌های مسئله محور بود در بحث نظام حل مسئله در استان، اینکه بسیج فقط داشتن کارت بسیجی نیست بلکه متخصص بسیجی شخصی است که دلش برای کشور نظام و خاک می‌تپد و با علمش درصدد حل مشکلات و چالش‌های کشور است.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو بیان کرد: نیاز داریم مردم حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند؛ چراکه این حضور موجب اقتدار نظام می‌شود و معاندین با این حضور و مشارکت متوجه خواهند شد که این نظام قدرت بالایی دارد.

نظر شما