شناسهٔ خبر: 67270914 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

از امید به آینده والیبال تا هم قسمی برای برد مقابل آمریکا!

بازیکنان تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی مقابل آمریکا از تلاش خود برای طلسم شکنی گفتند.

صاحب‌خبر -

ورزشی جماران؛ تیم ملی والیبال ایران امروز (چهارشنبه 30 خرداد) در نخستین مسابقه خود در هفته سوم لیگ ملتهای والیبال به مصاف آمریکا رفت و سه بر دو به پیروزی رسید تا با کسب اولین برد، چهار امتیازی شود.

میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از این دیدار گفت: به مردم عزیر ایران این پیروزی را تبریک می‌گویم. دیدار آسانی نبود چه برای تیم ایران و چه برای تیم آمریکا ولی خوشحالم که هفته سوم لیگ ملت‌ها را با کسب یک پیروزی آغاز کردیم و بازیکنان تیم ملی والیبال ایران امروز نشان دادند که پتانسیل خوبی برای رقابت‌ در سطح بالا را دارند و واقعا خوشحالم و از همه آن‌هایی که در این مدت و با وجود هشت شکست اخیر تیم، تنهای‌مان نگذاشتند و مثل همیشه از تیم ملی والیبال حمایت کردند تشکر می‌کنم.

عبادی‌پور با اشاره به دیدارهای بعدی تیم ملی والیبال در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها ادامه داد: همه چیز ممکن است و غیر ممکن وجود ندارد ولی امشب را با لذت این پیروزی سپری خواهیم کرد و ان‌شاءالله از فردا به دیدارهای بعدی فکر می‌کنیم.

وی در پایان گفت: بیشترین بخش خوشحالی من بابت این است که در دیدار با آمریکا، ملی‌پوشان والیبال ایران روی جدیدی از والیبال خودشان را نشان دادند و نمایش امروز برای آینده والیبال ایران واقعا امیدوارکننده بود و آینده بزرگی در انتظار آن‌هاست و می‌توانند والیبال ایران را متحول کنند.

ولی زاده: برای برد آمریکا هم قسم شده بودیم

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران درباره این رویارویی گفت: امروز با آمریکا یکی از قدرت های والیبال جهان بازی داشتیم و به پیروزی رسیدیم.

محمد ولی‌زاده با بیان این‌که بچه‌ها به یکدیگر قول داده بودند که مقابل آمریکا به شکل دیگری وارد زمین شوند، تصریح کرد: در این دیدار بهترین عملکرد خودمان را در این رقابت‌ها را نشان دادیم و جا دارد که بهتر هم شویم.

وی تاکید کرد: امیدوارم تیم ایران در بازی‌های بعدی نسبت به مسابقات قبلی و حتی دیدار با آمریکا بهتر شود و در مجموع این پیروزی را به مردم ایران تبریک می‌گویم.

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به پرسشی درباره حس و حالش بعد از اولین برد، گفت: حس خیلی خوبی دارم چون اولین پیروزی در لیگ ملت‌ها را به دست آوردیم و امیدوارم این روند رو به رشد ادامه یابد.

 

نظر شما