شناسهٔ خبر: 67039776 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

بازیکنان ایران بعد از باخت مقابل برزیل چه گفتند؟

میلاد عبادی پور معتقد است عملکرد تیم ملی ایران مقابل برزیل رو به پیشرفت بوده است.

صاحب‌خبر -

ورزشی جماران؛ تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود از هفته دوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه به مصاف برزیل به عنوان پرافتخارترین تیم جهان و لیگ ملت‌ها رفت و سه بر یک با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۳ شکست خورد.  

میلاد عبادی‌پور پس از این دیدار اظهار کرد: نمی‌توانم بگویم که خوشحالیم اما بازیکنان امروز عملکرد خوبی را از خودشان نشان دادند و این نویدبخش رسیدن روزهای بهتری برای تیم ملی والیبال ایران است. امیدوارم تا پایان این تورنمنت به این روند ادامه دهیم و قطعا ادامه این روند موجب کسب نتایج بهتری خواهد شد.  

عبادی‌پور با اشاره به اشتباهات فردی بازیکنان گفت: من چندین بار به این نکته اشاره کردم که در تمام دیدارهای‌مان به جز یکی دو دیدار، فقط به همین اشتباهات کوچک نتیجه را واگذار کردیم که می‌توانم بگویم این مسئله به کسب تجربه بازیکنان باز می‌گردد تا در آینده دیگر این اتفاقات تکرار نشود.

وی در خصوص جنب و جوش زیادش در کنار زمین گفت: یکدلی در تیم‌مان بیشتر از گذشته شده است، زمانی که بیرون زمین هستید مسلما آن انرژی‌ای که در زمین می‌گذارید را صرف نخواهید کرد و باید حواستان به بازیکنانی که داخل زمین هستند باشد و من تجربه چنین شرایطی را داشتم که وقتی در زمین هستید در برخی از لحظات رقابت، دیگر جانی برای شما باقی نمی‌ماند و نیازمند یک حمایت هستید که این حمایت می‌تواند از طرف تماشاگران، کادرفنی یا بازیکنان و دوستانی که بیرون زمین هستند، اتفاق افتد. امروز بازیکنان‌مان نشان دادند که این تیم یک‌دل است. درست است که در هیچ دیداری به برتری نرسیدیم و نتایج را واگذار کردیم اما خب در چند دیدار بهترین نمایش خود را ارائه دادیم و فقط به اشتباهات کوچک نتیجه را واگذار کردیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در پایان گفت: دست‌کم از شش دیدارمان، می‌توانستیم در سه یا چهار دیدار به برتری برسیم اما این رقابت‌ها یک تجربه ارزشمند برای تیم ایران و به خصوص بازیکنان جوان‌مان است که راهی خیلی طولانی در پیش دارند.

حسین خانزاده: به اشتباهات فردی باختیم

پوریا حسین‌خانزاده که در دیدار با برزیل از ابتدا در ترکیب اصلی بازی کرد، در مورد این مسابقه گفت: خدا را شکر بازی بدی نبود. مقابل تیم قدرتمند برزیل بازی داشتیم. این تیم یکی از قدرت‌های بزرگ جهان و یکی از بهترین‌های دنیاست.

وی با بیان اینکه تیم ایران همه تلاش خود را می‌کند که دل مردم را شاد کند، گفت: نمی‌دانیم مشکل کار کجاست. بچه‌ها را می‌بینم که چقدر در زمین تلاش می‌کنند که ببریم. وقتی مردم ناراحت شوند، ما هم از این باخت‌ها ناراحت می‌شویم. ان‌شاءالله با تلاش‌های بیشتر بتوانیم ببریم و دل مردم را شاد کنیم.

خانزاده در مورد تفاوت ست‌ اول با دیگر ست‌های دیدار ایران با برزیل گفت: ست اول طبیعی بود چون مقابل برزیل قرار گرفتیم و کمی تحت فشار بودیم و رفته رفته بهتر شدیم ولی در مجموع این مسابقه به اشتباهات فردی باختیم و واقعا شرمنده مردم شدیم و ان‌شاءالله جبران می‌کنیم.

ملی پوش والیبال در پایان در پیامی به مردم ایران خواستار صبوری شد و گفت: از مردم می‌خواهم که پشتمان را خالی نکنند. ما نیاز به حمایتشان داریم. الان حال و روز والیبال خوب نیست ولی ان‌شاءالله در آینده بهتر خواهد شد. می‌دانیم مردم نگران والیبال‌اند، ما هم نگرانیم. روزهای خوب در راه است.

 

نظر شما