شناسهٔ خبر: 67364683 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

می‌خواهم در اروپا بازی کنم؛ با سپاهان قرارداد دارم اما...

محمدجواد حسین نژاد هافبک ملی پوش سپاهان گفت: خیلی دوست دارم لژیونر شوم و فوتبالم را در اروپا دنبال کنم.

صاحب‌خبر -
می‌خواهم در اروپا بازی کنم/ با سپاهان قرارداد دارم اما...
کد خبر: 664669
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۵ ۱۲:۲۵:۱۷

به گزارش خبرورزشی، محمدجواد حسین نژاد یکی از پدیده های درخشان فوتبال ایران بوده که خیلی زود و با درخشش در ترکیب سپاهان به تیم ملی هم دعوت شد و حالا یکی از ستاره های فوتبال ایران به حساب می آید.

به گزارش خبرورزشی، حسین نژاد که طی روزهای اخیر شایعات مختلفی در خصوص جدایی اش از سپاهان به گوش رسیده، در مورد آینده اش صحبت کرد. محمدجواد حسین نژاد در این خصوص گفت: من دو فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارم و هر اتفاقی برای من رخ می دهد،باید با نظر باشگاه سپاهان باشد. خودم خیلی دوست دارم لژیونر شوم و فوتبالم را در اروپا دنبال کنم. آرزوی هر بازیکنی پیشرفت کردن و حضور در اروپا است و من هم دوست دارم چنین اتفاقی برای من بیفتد.

هافبک ملی پوش سپاهان در خصوص پیشنهاداتش از اروپا هم گفت: واقعیت این است که یکی، دو پیشنهاد از تیم های اروپایی دارم ولی نمی توانم اسم تیم ها را بگویم. مشغول بررسی پیشنهادات و مذاکره هستیم تا ببینیم در روزهای آینده چه پیش خواهد آمد. خودم امیدوارم بتوانم در اروپا بازی کنم و دوست دارم این اتفاق بیفتد. فکر می کنم شرایط سنی ام طوری است که الان فرصت مناسبی برای لژیونر شدن دارم. با این حال باید صبر کنیم و ببینیم در روزهای آینده چه پیش خواهد آمد.

 

نظر شما