شناسهٔ خبر: 67363186 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

می‌خواهم در اروپا بازی کنم/ با سپاهان قرارداد دارم اما...

محمدجواد حسین نژاد هافبک ملی پوش سپاهان گفت: خیلی دوست دارم لژیونر شوم و فوتبالم را در اروپا دنبال کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرورزشی، محمدجواد حسین نژاد یکی از پدیده‌های درخشان فوتبال ایران بوده که خیلی زود و با درخشش در ترکیب سپاهان به تیم ملی هم دعوت شد و حالا یکی از ستاره‌های فوتبال ایران به حساب می‌آید.

حسین نژاد که طی روزهای اخیر شایعات مختلفی در خصوص جدایی اش از سپاهان به گوش رسیده، در گفت و گو با خبرورزشی در مورد آینده اش صحبت کرد. محمدجواد حسین نژاد در این خصوص گفت: من دو فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارم و هر اتفاقی برای من رخ می‌دهد، باید با نظر باشگاه سپاهان باشد. خودم خیلی دوست دارم لژیونر شوم و فوتبالم را در اروپا دنبال کنم. آرزوی هر بازیکنی پیشرفت کردن و حضور در اروپا است و من هم دوست دارم چنین اتفاقی برای من بیفتد.

هافبک ملی پوش سپاهان در خصوص پیشنهاداتش از اروپا هم گفت: واقعیت این است که یکی، دو پیشنهاد از تیم‌های اروپایی دارم ولی نمی‌توانم اسم تیم‌ها را بگویم. مشغول بررسی پیشنهادات و مذاکره هستیم تا ببینیم در روزهای آینده چه پیش خواهد آمد. خودم امیدوارم بتوانم در اروپا بازی کنم و دوست دارم این اتفاق بیفتد. فکر می‌کنم شرایط سنی ام طوری است که الان فرصت مناسبی برای لژیونر شدن دارم. با این حال باید صبر کنیم و ببینیم در روزهای آینده چه پیش خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: توافق هافبک ملی‌پوش با تبریزی‌ها/ اولین شکار تراکتورمشخص شد؟

نظر شما