شناسهٔ خبر: 67610699 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ادعای مدافع عراقی: پرسپولیس من را می‌خواهد

اکام هاشم مدافع تیم اربیل عراق مدعی شد که پیشنهادی از پرسپولیس دریافت کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، در روزهایی که اخبار زیادی پیرامون احتمال جدایی عبدالکریم حسن از پرسپولیس منتشر می‌شود، به نظر می‌رسد که سرخ پوشان پلن دوم خود را طراحی کرده‌اند و در اندیشه یافتن جانشین مناسبی برای این بازیکن قطری هستند تا در صورت جدایی حسن، سریعاً برای جذب بازیکن مناسبی اقدام کنند.

در همین خصوص و از روز گذشته، شایعاتی درباره علاقه پرسپولیس به یک مدافع عراقی به نام اکام هاشم در رسانه‌ها مطرح شد. رسانه‌های عراقی اعلام کردند که پرسپولیس در حال مذاکره با مدافع تیم ملی فوتبال عراق است و تمایل دارد این بازیکن را به خدمت بگیرد.

این بازیکن عضو تیم فوتبال اربیل عراق است و رسانه‌های عراقی مدعی شدند که تکلیف پیوستن این بازیکن در روزهای آینده مشخص خواهد شد و حالا نیز خود اکام هاشم نیز به صحبت در این خصوص پرداخته است.

مدافع عراقی در گفتگو با شبکه کردستان 24 اسپورت گفت: تا 48 ساعت آینده، درباره سرنوشتم با اربیل تصمیم خواهم گرفت. ایجنتم به من خبر داد که پرسپولیس ایران آماده جذب من است.

این بازیکن 25 ساله در آخرین اردوی تیم ملی عراق در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی 2026، در دیدار برابر ویتنام به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و تنها بازی ملی خود را انجام داد.

انتهای پیام/

نظر شما