شناسهٔ خبر: 67612929 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دعوت از ۱۷ ورزشکار به اردوی انتخابی تیم ملی اسکیت

تهران- ایرنا- ۱۷ ورزشکار پس از برگزاری تست‌های انتخابی اسکیت سرعت و فری‌استایل به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تست‌های انتخابی تیم ملی اسکیت در رشته اینلاین فری‌استایل شاخه اسپیداسلالوم برگزار و در پایان با معرفی برترین‌ها به اتمام رسید. پس از پایان این رقابت‌ها در نهایت ۱۰ ورزشکار مجوز حضور در اردوی تیم ملی را پیدا کردند.

در بخش مردان و در رده سنی بزرگسالان رضا لسانی، سبحان خسروانی و امیرمحمد سواری اول تا سوم و در رده سنی کمتر از ۱۹ سال متین نجفیان و امیرحسین اصلانی به عنوان نفرات برتر شدند.

در بخش بانوان و در رده سنی بزرگسالان ترانه احمدی، رومینا سالک و مژده شعبانی و در رده سنی کمتر از ۱۹ سال پریناز ذکریا و ریحانه مصطفایی بالاتر از سایر رقبا قرار گرفتند.

همچنین با برگزاری مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت، نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی معرفی شدند. این مرحله از رقابت‌ها با برگزاری ماده‌های ۱۰۰ متر، وان لپ و ۱۰ کیلومتر در آکادمی ملی اسکیت آزادی پیگیری شد که در نهایت ۷ ورزشکار به اردوی تیم ملی راه پیدا کردند.

در بخش مردان و در رده سنی بزرگسالان میلاد صالحی، محمد سروش‌مهر و امیر بهزادی‌بروجنی و در رده سنی کمتر از ۱۹ سال آروین نجفی نفرات برتر شناخته شدند. در رده سنی بزرگسالان بانوان نیز محیا دستپاک و در رده سنی جوانان ویانا عظیمی و اسماء شریعتی‌یلمه به عنوان ورزشکاران برتر معرفی شدند.

گفتنی است ورزشکاران انتخاب شده برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان اسکیت که شهریور ماه سال جاری به میزبانی ایتالیا برگزار می‌شود آماده می‌شوند.

نظر شما