شناسهٔ خبر: 67038800 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

سوزا: نسل فعلی ایران خیلی خوب است/ تالس: بازی سختی بود

بازیکنان تیم ملی برزیل از عملکرد خوب ایران مقابل این تیم گفتند.

صاحب‌خبر -

ورزشی جماران؛ تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود از هفته دوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه به مصاف برزیل به عنوان پرافتخارترین تیم جهان و لیگ ملت‌ها رفت و سه بر یک با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۳ شکست خورد.  

دارلان سوزا پس از این دیدار اظهار کرد: مسابقه خیلی خوبی برابر ایران داشتیم. فکر می‌کنم برزیل کمی حریف را دست کم گرفته بود و آن‌ها با تغییراتی در تیم، ست دوم را از آن خود کردند. با ایران در قهرمانی جهان بازی کرده بودیم و تیمی قوی بود. مسابقه امروز رقابت خوبی بود اما ما می‌دانیم که چه کاری باید انجام بدیم. ریتم خودمان را در بازی پیش گرفتیم و ریتم ایران را متوقف کردیم.

قطرپاسور تیم برزیل ادامه داد: نسل فعلی ایران خیلی خوب هستند. مدافع میانی این تیم (جلوه) در قهرمانی جهان مقابل من بازی کرده بود. این نسل خیلی‌ها را سوپرایز خواهد کرد.

تالس: ایران در سرویس ها فشار آورد

تالس هوس پس از مسابقه دو تیم ایران و برزیل در هفته دوم لیگ ملت‌ها درباره این دیدار، گفت: تیم ملی ایران در سرویس به برزیل فشار وارد کرد. همچنین با مهاجمان ایران در دفاع مشکلاتی داشتیم تا تنظیم شویم.

وی تصریح کرد: در مجموع مهمترین مسئله پیروزی در این مسابقه بود که موفق شدیم و سه امتیاز گرفتیم. هرچند بازی سختی بود.

لیبروی تیم ملی والیبال برزیل تاکید کرد که والیبال ایران قدرتمند است و با بیان این موضوع اظهار کرد: دقیقا نمیدانم چطوری بگویم. تیم ایران قدرت خیلی زیادی در اسپک دارد. بازیکنان این تیم توپ‌ها را از ارتفاع بالا با قدرت و شدت می‌زنند.

وی در ادامه گفت: تیم ایران همچنین در سرویس با تنوع بالا عمل می‌کند. نه تنها سرویس‌های قدرتمند بلکه تیز و موجی. به همین خاطر فکر میکنم والیبال ایران در مسیر خوبی قرار دارد و پیشرفت خیلی زیادی خواهید کرد.

هوس درباره عملکرد تیم ملی والیبال برزیل نیز گفت: فکر می‌کنم باید قدم به قدم پیش بریم. اولین گام حضور در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها در لهستان است. بعد در آنجا سعی می‌کنیم بازی به بازی پیروز شویم اما مهمترین مسئله حضور مناسب در المپیک ۲۰۲۴ پاریس است.

 

نظر شما