شناسهٔ خبر: 67270677 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

روی جدیدی از خودمان را نشان دادیم؛

عبادی‌پور: دم آن‌هایی که تنهایمان نگذاشتند گرم!

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: ملی‌پوشان ایران در دیدار با آمریکا روی جدیدی از والیبال خودشان را نشان دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران امروز (چهارشنبه 30 خرداد) در نخستین مسابقه خود در این هفته به مصاف آمریکا رفت و سه بر دو به پیروزی رسید تا با کسب اولین برد، چهار امتیازی شود.

میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از این دیدار گفت: به مردم عزیز ایران این پیروزی را تبریک می‌گویم دیدار آسانی نبود چه برای تیم ایران و چه برای تیم آمریکا ولی خوشحالم که هفته سوم لیگ ملت‌ها را با کسب یک پیروزی آغاز کردیم و بازیکنان تیم ملی والیبال ایران امروز نشان دادند که پتانسیل خوبی برای رقابت‌ در سطح بالا را دارند و واقعا خوشحالم و از همه آن‌هایی که در این مدت و با وجود هشت شکست اخیر تیم، تنهای‌مان نگذاشتند و مثل همیشه از تیم ملی والیبال حمایت کردند تشکر می‌کنم.

عبادی‌پور با اشاره به دیدارهای بعدی تیم ملی والیبال در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها ادامه داد: همه چیز ممکن است و غیر ممکن وجود ندارد ولی امشب را با لذت این پیروزی سپری خواهیم کرد و انشاالله از فردا به دیدارهای بعدی فکر می‌کنیم.

وی در پایان گفت: بیشترین بخش خوشحالی من بابت این است که در دیدار با آمریکا، ملی‌پوشان والیبال ایران روی جدیدی از والیبال خودشان را نشان دادند و نمایش امروز برای آینده والیبال ایران واقعا امیدوارکننده بود و آینده بزرگی در انتظار آن‌هاست و می‌توانند والیبال ایران را متحول کنند.

نظر شما