شناسهٔ خبر: 67290379 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نمی‌توانم درباره مافوق خودم حرف بزنم

مورایس و محرم از نگاه نورافکن: فوق‌العاده‌اند

بازیکن باتجربه سپاهانی‌ها به تمجید از ژوزه مورایس و محرم نویدکیا پرداخت و موضوعات جالبی را در این خصوص بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، امید نورافکن ستاره سپاهانی‌ها بعد از قهرمانی تیمش در رقابت‌های جام حذفی صحبت‌های متفاوتی را درباره ادامه همکاری طلایی پوشان با مورایس بر زبان آورد و البته به تمجید از محرم نویدکیا پرداخت.

نورافکن درباره همکاری با مورایس گفت: اگر بخواهیم صادقانه صحبت کنیم، باید بگویم که از زمان حضور آقای مورایس بازیکنان جوان و خوبی را به فوتبال ایران معرفی کرده است. الان که هم توانست قهرمانی جام حذفی را بیاورد. پارسال دوم شدیم، از گروه آسیایی صعود کردیم و در لیگ امسال هم بدشانسی‌هایی آوردیم. به عنوان بازیکن مسائل زیادی از او یاد گرفتم.

او ادامه داد: من نمی‌دانم سیاست باشگاه درباره آقای مورایس چیست. در جایگاهی هم نیستم که درباره مافوق خودم صحبت کنم. خداراشکر که توانستیم قهرمانی را به هواداران هدیه کنیم.

نورافکن که سابقه کار با محرم نویدکیا را نیز دارد، در پاسخ به سوالی درباره این سرمربی گفت: بحث قهرمانی سپاهان به کنار، آقای نویدکیا مربی قدیمی خودم بوده و از شخصیت ایشان شناخت دارم. واقعا مس رفسنجان با حضور او متحول شده است. یک شخصیت بزرگ دلیل این مسئله است و آن هم محرم نویدکیا نام دارد. واقعا در هر شهری که ایشان می‌رود، محبوب است و در سپاهان هم دوران خوبی داشتیم و امیدوارم بهتر و قوی‌تر از این هم بشود.

نظر شما