شناسهٔ خبر: 67360125 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اکبرپور: برخی از پیشکسوتان مثل لیدرها شده‌اند!

سیاوش اکبرپور انتقادهای تندی نسبت به پیشکسوتان این تیم انجام داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، سیاوش اکبرپور انتقاد‌های تندی نسبت به روند تعدادی از پیشکسوتان استقلال داشت و اعتقاد دارد که آنها باید در جایگاه کارشناس باشند و انتقادهای درست انجام دهند و درگیر فضای مجازی و هواداری نشوند.

اکبرپور در واکنش به حواشی که در فضای مجازی ایجاد شد گفت: هواداران استقلال در این چند روز گذشته هجمه سنگینی سمت من آوردند، سمت من نیایید خسته می‌شوید، من روحیه جنگی دارم و آدم خسته کن هستم، اگر از فرهاد تعریف کردم دلیل دارد، او خیلی از افراد را از استقلال کنار گذاشت و شخصیت تیمی را بالا برد.

او در ادامه با انتقاد از پیشکسوتان استقلال گفت: برای هواداران ما انقدر این دنیای مجازی نزدیک شده و برایشان بزرگ شده می‌آیند به پیشکسوتان توهین می‌کنند، درست است که بعضی پیشکسوتان راه را اشتباه رفتند، آنها مثل یک لیدر رفتار می‌کنند و شبیه پیشکسوتان نیستم، قطعا انتقاد باید باشد و فنی باید صحبت کرد.

اکبرپور ادامه داد: زمانی که ساپینتو را آوردند خود جواد نکونام گفت من شرایط پیوستن به استقلال را ندارم، الان که قبول کردی وظیفه تو است که کارت را درست انجام دهی، این جنجال ها و بی حرمتی ها باعث می‌شود شخصیت تیم پایین بیاید، یک بچه که 12 سال پیش به دنیا آمده همه این چیزها را می‌بیند، یک کودک از قاب موبایل دارد تمام اتفاقات را می‌بیند، باید آنقدر لول ساختاری استقلال را بالا ببریم که آن بچه جذب تیم شود.

نظر شما