شناسهٔ خبر: 67290362 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جشن خاص نیازمند و بانوان سپاهانی در آزادی!

پیام نیازمند در جریان جشن قهرمانی سپاهان جام را به سمت سکوهایی که بانوان در آن حضور داشتند برد و جشن اختصاصی برگزار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پیام نیازمند در مراسم قهرمانی تیم سپاهان جام قهرمانی را به سمتی که بانوانان سپاهانی حضور داشتند برد و جشن قهرمانی را با آنها به اشتراک گذاشت و مقابل سکوهای طبقه دوم جام را بالای سر برد و مورد تشویق بانوان سپاهانی قرار گرفت.

او در طول فصل هم چندین مرتبه مصاحبه‌هایی در حمایت از هواداران سپاهان انجام داد و خواستار حضور آنها در ورزشگاه شده بود و به طور جدی این مسئله را در چند مسابقه سپاهان در کنفرانس مطبوعاتی دنبال می‌کرد.

این اقدام پیام نیازمند سکوهایی که بانوان سپاهانی در آن حضور داشتند را به وجد آورده بود و آنها با تشویق‌‌هایی که انجام دادند خوشحالی خود را ابراز کردند و جشن اختصاصی را با گلر تیم خود انجام دادند، حضور همسر و خواهر پیام نیازمند هم از نکات جالب توجه این مسابقه بود و او به نوعی این جشن را با خانواده‌ خودش هم تقسیم کرد.

عباس حبیبی بازیکن جوان سپاهان در این جشن خاص پیام نیازمند را همراهی کرد و در اقدامی جالب از نیازمند خواست که جام را به او بسپارد و گلر باتجربه سپاهان همراه با این بازیکن جوان مقابل عکاسان قرار گرفت و صحنه جالبی ایجاد شد.

نظر شما