شناسهٔ خبر: 67803076 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بختیاری‌زاده: استقلال مدعی اول قهرمانی لیگ‌ بیست‌وچهارم است

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با تمام احترامی که برای همه تیم‌های لیگ برتری قائل هستم، باید بگویم در لیگ بیست‌وچهارم استقلال مدعی اول قهرمانی خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش سه‌شنبه‌شب ایرنا، سهراب بختیاری‌زاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در حاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدوارم فوتبال ایران فصل به فصل حرفه‌ای‌تر و نگرش درست به این فوتبال اضافه شود و در مسیر درست حرفه‌ای قرار بگیریم.

وی افزود: استقلال در لیگ بیست‌وسوم عملکرد خوبی داشت. این تیم قدرتمند شانس قهرمانی بود و جواد نکونام با تیم متحد و جنگجویی که ساخته بود، نشان داد که اگر به این تیم بیشتر توجه شود حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

بازیکن اسبق استقلال اضافه کرد: با تمام احترامی که برای همه تیم‌های لیگ برتری قائل هستم، باید بگویم که در لیگ بیست‌وچهارم استقلال مدعی اول قهرمانی خواهد بود.

بختیاری‌زاده افزود: تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتور تیم‌های قدرتمندی هستند که در لیگ جدید رقابت فشرده‌ای خواهند داشت؛ هرچند نباید از فولاد خوزستان و ذوب‌آهن غافل شد.

وی اعلام کرد: عملکرد هر تیمی در جذب بازیکن به تفکرات و خواسته‌های سرمربی بر می‌گردد. زمانی می‌توان تیم و نوع فوتبالش را قضاوت کرد که عملکرد آنها را در زمین مسابقه دید. همه تیم‌ ها در این روزهای نقل و انتقالات بسیار فعال بودند و بر اساس نقاط ضعف و قوت خود و خواسته‌های سرمربی، یارگیری کردند.

بختیاری‌زاده گفت: شاید سرمربی بعد از مالک، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره نفر چهارم باشگاه از نظر چارت سازمانی باشد اما بدون تعارف قدرتمندترین فرد هر باشگاهی محسوب می‌شود که از نظر فنی می‌تواند حرف اول را بزند.

نظر شما