شناسهٔ خبر: 68982566 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی ایران| هفته هفدهم؛

غیبت نوشهری‌ها در دیدار خانگی/ دومین پیروزی دکتر تأمین در خانه حریف

هفته هفدهم لیگ‌برتر فوتبال ساحلی ایران روز گذشته با برگزاری پنج دیدار در شهرهای یزد، نوشهر، اردکان، گناوه و بندرعباس پیگیری شد که در نهایت تیم‌های دکتر تأمین اصفهان، فولاد هرمزگان، مقاومت گلساپوش یزد، پارس جنوبی بوشهر و شهرداری بوشهر موفق به کسب پیروزی مقابل حریفان خود شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته هفدهم لیگ‌برتر فوتبال ساحلی روز گذشته _چهارشنبه یازدهم مهر_ با برگزاری پنج دیدار در شهرهای یزد، نوشهر، اردکان، گناوه و بندرعباس پیگیری شد که در نهایت تیم‌های دکتر تأمین اصفهان، فولاد هرمزگان، مقاومت گلساپوش یزد، پارس جنوبی بوشهر و شهرداری بوشهر موفق به کسب پیروزی مقابل حریفان خود شدند.

آداک نوشهر - فولاد هرمزگان

در یکی از دیدارهای مهم این هفته فولاد هرمزگان در ورزشگاه حسینی نوشهر میهمان آداک نوشهر بود؛ این دیدار با غیبت عجیب نوشهری‌ها به نشانه اعتراض همراه بود که با توجه به مسائل انضباطی، تیم فولاد هرمزگان با نتیجه سه بر صفر پیروز اعلام شد.

پاس جوان گناوه - مقاومت گلساپوش یزد

در دیگر دیدار هفته هفدهم پاس جوان گناوه در ورزشگاه شهدای خلیج فارس گناوه از مقاومت گلساپوش یزد میزبانی کرد؛ این رقابت حساس میان صدر و قعر جدول با پیروزی پرگل مقاومت گلساپوش به پایان رسید و در نهایت در این دیدار تیم میزبان با نتیجه یک بر پنج شکست خورد.

چادرملو اردکان - پارس جنوبی بوشهر

در دیگر دیدار این هفته چادرملوی اردکان در ورزشگاه آزادی اردکان از پارس جنوبی بوشهر میزبانی کرد؛ این جدال نزدیک و پرگل در نهایت با پیروزی تیم پارس جنوبی بوشهر به پایان رسید، جنوبی‌ها موفق شدند حریف را در خانه با نتیجه شش بر چهار شکست دهند و امتیاز این دیدار را به نام خود ثبت کنند.

وحدت مهریز - دکتر تأمین اصفهان

در یکی دیگر از دیدارهای هفته هفدهم لیگ‌برتر فوتبال ساحلی ایران وحدت مهریز میزبان دکتر تأمین اصفهان در ورزشگاه شهید محصل مهریز یزد بود؛ پرگل‌ترین رقابت این هفته میان این دو تیم با پیروزی نزدیک دکتر تأمین اصفهان به پایان رسید که موفق شد دومین پیروزی خود را این‌بار در خانه حریف کسب کند.

شهرداری بندرعباس - شاهین خزر رودسر

در دیگر دیدارهای هفته هفدهم لیگ‌برتر شهرداری بندرعباس در ورزشگاه خانگی خود یعنی ورزشگاه غدیر بندرعباس به مصاف شاهین خزر رودسر رفت؛ در این جدال پرگل تیم میزبان موفق شد در خانه خود تیم شاهین خزر رودسر را با نتیجه پنج بر یک مغلوب کند.

نتایج هفته هفدهم لیگ‌برتر فوتبال ساحلی

چهارشنبه ۱۱ مهر

  • آداک نوشهر صفر - فولاد هرمزگان ۳
  • پاس جوان گناوه ۱ - گلساپوش یزد ۵
  • چادرملو اردکان ۴ - پارس جنوبی بوشهر ۶
  • وحدت مهریز ۵ - دکتر تأمین اصفهان ۶
  • شهرداری بندرعباس ۵ - شاهین خزر رودسر ۱

نظر شما