شناسهٔ خبر: 67270895 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نمایشگاه روایت پیشرفت

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت: ارزش خدمات دولت سیزدهم باید برای مردم تبیین و تعریف شود

نمایشگاه روایت پیشرفت رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت گفت: تبیین و بازگویی خدمات انقلاب اسلامی و نظام اسلامی یک کار پسنده است و باعث امید مردم، اعتماد ملی و افزایش سرمایه اعتماد ملی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج‌ابوالقاسم رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت عصر امروز در نشست خبری سومین رویداد ملی «روایت پیشرفت» با محوریت دستاوردهای دولت مردمی شهید رئیسی، که در مجتمع فرهنگی و حسینی فاطمه الزهرا (س) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: یکی از ماموریت‌های مرکز ارتباطات دولت و روحانیت تبیین دستاوردهای دولت و روایت پیشرفت در قالب جهاد تبیین است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب جهت تبیین را یک رسالت و واجب فوری برای احاد ملت می‌داند، افزود: مرکز ارتباطات دولت و روحانیت به صورت خاص تصمیم گرفت دستاوردهای انقلاب اسلامی و دولت سیزدهم را برای مردم بازگو و روایت کند.

حاج ابوالقاسم با بیان اینکه در اولین اقدام روایت پیشرفت در قم تبدیل به یک نمایشگاه شد و مورد استقبال علما و بیان قرار گرفت، گفت: در گام دوم نمایشگاه در مشهد برگزار شد و در هر مرحله تعدادی از وزرا در این نمایشگاه حضور پیدا کرده و اقدام به برپایی غرفه‌های دستاورد وزارتخانه خود کرده و این سومین رویداد ملی روایت پیشرفت است که بعد از شهادت دکتر رئیسی برپا شده است.

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت با اشاره به اینکه آشنایی مردم با خدمات و تلاش‌های شبانه روزی دولت سیزدهم و رئیس جمهور شهید از اهداف بر پایه نمایشگاه روایتی پیشرفته است، عنوان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، آیت الله رئیسی بیشترین تلاش برای خدمت به مردم را در کشور بالا برد و این حجم از تلاش و خدمت در دولت‌های قبل سابقه نداشت.

وی تبیین این دستاوردهای دولت را وظیفه همه مردم و اصحاب رسانه دانست و افزود: این نمایشگاه برپا شده تا مردم بدانند که اگر دولت خدمتگزاری توسط مردم انتخاب شود، می‌تواند در مدت کوتاه پیشرفت‌های شگفت‌آوری را برای کشور رقم بزند.

حاج ابوالقاسم هدف دیگر برپای نمایشگاه روایت پیشرفت را افزایش جلب اعتماد مردم و افزایش مشارکت در انتخابات پیش رو دانست و گفت: مردم بدانند انتخاب آن‌ها اثرگذار است و اگر انتخاب درستی داشته باشند، قطعاً در جهت پیشرفت کشور و حرکت به سمت قله‌ها موثر خواهد بود.

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت با اشاره به بخش‌های مختلف نمایشگاه روایت پیشرفت افزود: در این نمایشگاه شاهد همکاری و ترکیب زیبا بین وزارتخانه‌های مهم دولتی از یک سو و اندیشکده‌های مهم حوزوی از سوی دیگر هستیم که هر کدام با بیان خود پیشرفت دولت را روایت کردند، این روایت در بخش‌هایی به صورت مقایسه‌ای با سال‌های قبل و تکیه به آمارها و استناد به مراجع معتبر بین المللی صورت گرفته است.

وی اظهارکرد: در بخشی از نمایشگاه که با عنوان «راهرو امید» نامیده می‌شود، دوستان ۵۰ شاخص مهم کشور براساس منابع بین المللی استخراج کرده اند و در قالب نمودارهایی پیش چشم بازدیدکنندگان خواهد بود، در بخش دیگر هم وزارتخانه‌ها تلاش‌ خود را در این سه سال در قالب نمودارهایی به روایت تصویر درآورده‌اند.

حاج ابوالقاسم عنوان کرد: از تمام نامزدهای محترم ریاست جمهوری به صورت رسمی دعوت کرده ایم که در نمایشگاه حضور پیدا کند و از نزدیک دستاوردهایی که در دولت سیزدهم رقم خورده را بببیند تا دیدگاه‌های خود را بیان کنند.

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت گفت: نمایشگاه «روایت پیشرفت» از روز چهارشنبه ۳۰ خردادماه الی شنبه ۲ تیرماه هر روز از ساعت ۸ الی ۱۳ و ۱۶:۳۰ لی ۲۱:۳۰ پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

وی در پایان تاکید کرد: اگر مردم بدانند که مسئولین در جهت حل مشکلات تلاش می‌کنند و خستگی‌ناپذیر هستند و شبانه روز کار می‌کنند، انگیزه آنان هم برای شرکت در انتخابات مضاعف خواهد شد، هر کسی از این نمایشگاه بازدید کنند، با تمام وجود نسبت به رئیس جمهور شهید احساس دین می‌کند و برای استمرار این حرکت حتما در انتخابات شرکت خواهد کرد تا با انتخاب یک مسئول خدمتگزار که ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی باشد در جهت استمرار این حرکت مقدس گام بردارد.

انتهای پیام/

نظر شما