شناسهٔ خبر: 67269353 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

آخرین خبر از زلزله سیستان و بلوچستان | وضعیت پایدار نصرت آباد بعد از وقوع زلزله

ساعت دو و ۵۵ دقیقه بامداد چهارشنبه 30 خردادماه)، زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۵ ریشتر شهر نصرت آباد در استان سیستان و بلوچستان را لرزاند و پس از آن دو پس لرزه به قدرت‌های ۲.۸ و ۲.۶ دهم ریشتر رخ داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان، زلزله بخش نصرت آباد در نزدیکی شهر زاهدان را لرزاند و از همان ساعات اولیه تمام دستگاه های مربوطه در نصرت آباد حضور یافتند.

مجید محبی به همشهری می گوید: «دستگاه امدادی، اورژانس، هلال احمر، فرمانداری و... به نصرت آباد رفتند و خوشبختانه گزارش اولیه نشان داد که این زمین لرزه تلفات جانی و جسارت مالی به همراه نداشته است.»

او تاکید می کند: «در ساعت 14:15 دقیقه روز چهارشنبه (30 خردادماه) گزارش ها تکمیلی نشان می دهد که وضعیت بخش نصرت آباد در شهر زاهدان پایدار است و مشکل خاصی وجود ندارد.»

مدیر کل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان یادآور می شود: «در واقع آنچه گروه های پایش مدیریت بحران سیستان و بلوچستان اعلام کرده، هیچ گونه خسارت مالی و تخریت ساختمان ها به ثبت نرسیده است.»‌

او اضافه می کند: «منطقه نصرت آباد زلزله خیز است و خوشبختانه زلزله اخیر مشکل خاصی بوجود نیاورده است. چنانکه اسکان اضطراری نداشتیم و اهالی نصرت آباد نیز زندگی عادی خود را در حال حاضر دارند.»

نظر شما