شناسهٔ خبر: 67269149 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

تلاش ویژه فرماندهی نیروی زمینی برای تامین هزینه‌های درمان ناباروری ارتشیان

میثم محجوبی

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد از تلاش ویژه فرماندهی نیروی زمینی ارتش برای تامین هزینه‌های درمان ناباروری در خانواده‌ ارتشیان خبر داد.

صاحب‌خبر -

امیر ابوالقاسم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های بزرگ کارکنان ارتش مسئله تامین هزینه‌های درمان ناباروری است، گفت: این موضوع هزینه‌های سنگینی به دوش خانواده‌ها می‌گذارد و فرماندهی نیروی زمینی در این خصوص با اعطاء وام به کارکنان و بستری و درمان در بیمارستان‌های طرف قرارداد نیروی زمینی ارتش، برای رفع این دغدغه تلاش می‌کند.

رضایی از وجود یک بیمارستان اختصاصی در استان تهران برای همین منظور خبر داد و گفت: همکاران ما از همه استان‌ها می‌توانند به این بیمارستان مراجعه کنند و هزینه‌های رفت و آمد و مهمانسرا را نیز نیروی زمینی ارتش پرداخت می‌کند.

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در استان فارس نیز با دو بیمارستان قرارداد بسته شده است، گفت: ابتدا مشاوره‌هایی به صورت رایگان توسط بیمارستان ارتش و روانشناسان انجام می‌شود و بعد از آن تحت درمان قرار می‌گیرند. ضمن اینکه در طول درمان هم نیازمندی‌ها و هزینه‌ها تا آنجا که برای نیروی زمینی مقدور باشد، تامین خواهد شد.

وی از رفع مشکل فرزندآوری ۲۸ خانواده خبر داد و اظهار کرد: این طرح همچنان ادامه دارد و تعداد زیادی هم در حال حاضر تحت درمان هستند و در انتهای سال، برنامه جشن فرزندآوری این عزیزان را نیز برگزار می‌کنیم.

رضایی در پایان گفت: به‌جز مسئله ناباروری که تامین هزینه‌های آن به صورت جدی در دستور کار نیروی زمینی قرار دارد، حمایت‌های دیگری نیز برای بیماران صعب‌العلاج و همچنین مسئله مسکن همکاران در نظر گرفته‌ شده و نیروی زمینی بر مبنای منویات مقام معظم رهبری، این طرح‌ها را به نحو احسن پیش می‌برد.

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مراسم جشن چهارمین جشنواره حضرت علی اصغر(ع) که امروز، ۳۰ خرداد در مرکز پیاده شیراز برگزار شد، اظهار کرد: این مراسم در راستای طرح‌های «لبیک یا امام خامنه‌ای» نیروی زمینی برگزار شد که تقریبا نیمی از این طرح‌ها مربوط به معیشت کارکنان است.

انتهای پیام

نظر شما