شناسهٔ خبر: 67269097 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس ستاد دکتر مسعود پزشکیان در قزوین:

مردم به دنبال بارقه امید هستند

رئیس ستاد دکتر مسعود پزشکیان در قزوین: رئیس ستاد دکتر مسعود پزشکیان در قزوین گفت: مردم از شنیدن شعارهای ناممکن خسته اند و به دنبال بارقه امید هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد علیخانی در مراسم افتتاحیه ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در شهر الوند اظهار کرد: در انتخابات‌های اخیر شاهد بودیم که مردم انگیزه‌ای برای حضور در انتخابات نداشته‌اند اما تایید صلاحیت دکتر پزشکیان بار دیگر بارقه‌ای از امید برای مردم ایجاد کرده است.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در استان قزوین ادامه داد: ما دولت‌هایی را داشته‌ایم که برنامه داشتند و می‌دانستند مشکل اصلی کشور کجا است؛ در دوره اول دولت آقای روحانی چقدر زحمت کشیده شد تا با مذاکره طولانی سندی به نام برجام صورت بگیرد و این باعث شد امریکا و تحریم کنندگان نتوانند تحریم جدید اضافه کنند و ثبات داشتیم و قیمت دلار بالا نمی‌رفت.

وی اضافه کرد:  اسرائیل و کشورهای عربی مخالف این توافق توانستند با افراطیون دست به دست هم دهند و برجام را نافرجام کنند و در دوره دوم دولت آقای روحانی نتیجتاً با این رفتارها دیدیم که قیمت دلار از ۵هزارتومان تا ۲۵ هزارتومان بالا رفت.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: در پایان دولت دوم آقای روحانی و با روی کار آمدن بایدن بار دیگر اعلام آمادگی برای برگشت به برجام شد اما اجازه ندادند توافق احیا شود و در دولت سیزدهم هر چه مذاکره کردند نتوانستند همان برجام که خود خراب کرده بودند را برگردانند و نتیجتا دلار تا ۶٠ هزارتومان نیز بالا رفت.

علیخانی با بیان این موضوع که مردم نتیجه تندروی‌ها را دیده و چشیده‌اند گفت: مردم از وعده‌های ناممکن خسته شده‌اند، در دولت سیزدهم قول داده شد که سالانه یک میلیون مسکن ساخته شود که عددی غیر ممکن بود چرا که در دولت آقای احمدی نژاد که مشکلات مانند امروز نبود و ایشان صندوق‌های کشور را به صورت سرشار تحویل گرفته بودند سالانه تنها ۱۰۰ هزار مسکن ساخته شده است.

وی در خاتمه گفت: مردم به دنبال روزنه امید و راه نجات هستند و قطعاً فرد معتدلی مانند دکتر پزشکیان می‌تواند امیدها را به جامعه برگرداند.

پس از پایان مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در شهر الوند محمد علیخانی به همراه اعضای این ستاد و هواداران این نامزد در یادمان مقبره شهید گمنام در میدان لاله الوند حضور یافته و با قرائت فاتحه و نثار گل به این شهید والا مقام انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما